Ongesteld , negatieve test maar mijn lichaam spreekt tegen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Leroe2010, 28 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leroe2010

Leroe2010 Lid

28 jul 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Dit komt echt geschift over maar ik twijfel over alles zo hard.
    Mijn man en in willen heel graag zwanger worden en we hebben net de eerste ronde "proberen" achter de rug.
    Ik ben 1,5 week geleden 2 dagen te vroeg ongesteld geworden.
    Nu hou ik mijn cyclus al 9maanden heel goed in het oog en die telt 30 dagen . Nog nooit ben ik een dag te vroeg of te laat geweest . Nu ben ik ineens 2 dagen te vroeg ... Ze waren even lang maar helderder .
    Omdat ik me niet goed voel( bloeddrukval, hoofdpijn, vermoeid, rommelende maag , ongelooflijk veel honger, pijnlijke onderrug , gevoelige borsten en ik blijf me misselijk voelen) heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was negatief maar mijn omgeving zegt dat het nog altijd kan waardoor ik heel hard twijfel natuurlijk. Wat denken jullie ?

Groetjes

2. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Ik begrijp dat je het heel graag wilt maar ik vind het een beetje gek dat je omgeving zegt dat het nog kan. Je test is negatief en je bent ongesteld geworden. Dat is eigenlijk bewijs genoeg dat het deze ronde niet raak is. Ik vind het wel echt jammer voor je hoor! Begrijp me niet verkeerd. Snap dat de teleurstelling groot is ;) je lichaam kan je ooit behoorlijk voor de gek houden. ik hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben! :)

3. Leroe2010

Leroe2010 Lid

28 jul 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,

Dank u wel voor de bevestiging dat had ik nodig .

Volgende keer beter dus :)

Groetjes

4. Snoep

Snoep Niet meer actief

Eens met bovenstaande, hoe moeilijk het ook is omdat je zo graag wil, ga er vanuit dat het echt niet raak is omdat je ongesteld bent geweest en negatieve test die nu al lang positief had moeten laten zien bij een zs van 6 weken. Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden met kwaaltjes als je graag zwanger wil worden/zijn.

5. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Juist omdat je je niet zo lekker voelde kan het zijn dat je cyclus een beetje afwijkt. Je lichaam is geen robot ;)
    Soms kun je je de kwalen ook inbeelden, als je maar hard genoeg wil. Dat is niet raar, dat kan iedereen, het overkomt veel vrouwen. Je gaat op alles letten en alles wordt versterkt.
    Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn!

Deel Deze Pagina