Weten jullie wat dit betekend?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door marielle82, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Hoi!

Ik begrijp mijn lichaam van de week van geen kant!
    Vorige cyclus kwam met 33 dagen.
    Nu had ik zondag j.l. ongi moeten worden,gezien de vorige cyclus.
    Maar niets. Ik was zondag erg naar en ook maandag nog wat van de krampen.
    Woensdagnacht werd ik wakker van misselijkheid. Zomaar 1 keer.
    Donderdagavond had ik na het plassen, een heel klein beetje roze verlies. En nu vanavond weer. Zomaar 1x weer.
    Ik ga soms om het uur naar de wc,maar dan is er niets geen roze.
    Ik verlies ook wat vocht...maar niet veel.
    Vanmorgen heb ik een test gedaan,maar deze was negatief.
    Kunnen jullie mij hier meer over vertellen??
    Wat zou hier aan de hand kunnen zijn?
    Nog een keer testen?? En wanneer adviseren jullie dan?

Alvast bedankt!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi marielle,

Wacht altijd je langste cyclus af voordat je test. Toch kan het zijn dat je deze keer in een nog wat langere cyclus zit. Kijk het nog een weekje aan en als je dan nog niet ongesteld bent geworden doe dan een test. Is deze wederom negatief dan kan je altijd even met je huisarts contact opnemen.
    Weet wel dat het een jaar kan duren voordat je cyclus weer zo is als je normaal gewend was als je gestopt bent met anti conceptie!

Imke

3. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Gister is mijn 'ongesteldheid' toch gekomen.
    Maar vandaag is er weer helemaal niets. Wel bij afvegen bloed met slijm.
    En datgene wat gister kwam is ook weinig, maar het heeft wel even gedruppeld.
    Toch heb ik soms wel vlagen dat ik me anders voel, bijv. ineens een vlaag misselijkheid of vreemd gevoel in buik, gespannen borst.
    Kan het dan zijn dat ik dan toch zwanger ben,alleen in een heel vroeg stadium.
    Vind het allemaal zo raar. Heb dit nog nooit meegemaakt.
    Altijd ongi gehad van echt wel 5 dagen.
    En ik heb nooit anticonceptie gebruikt hoor. Na mijn bevalling van mijn dochtertje ruim 9 maanden bv gegeven en toen afgewacht op de 1e ongi,die 3 maanden later kwam,met behulp van Etos zwanger worden.

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Marielle,

sommige vrouwen hebben inderdaad wel eens een gekke korte menses nadat ze al een keer bevallen zijn, maar het kan inderdaad ook zijn dat je een innestelingsbloeding hebt gehad icm sliijm door zwangerschapshormonen. Je zou dan wel komende week positief moeten testen. Ik zou het dus toch nog even afwachten en bv vrijdag testen. Anders is het toch een gekke menses geweest deze keer.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina