Hoi, ik had afgelopen zondag al getypt dat ik bruinverlies had 13 dgn na mijn ongi. Dit was gelijk over die dag, was ook niet veel. En nu heb ik sinds vandaag mega hoofdpijn, krampen en net een klein beetje bloed verloren. Weten jullie wat dit is? Zit dus nu 17 dgn na mijn ongi. x leeuwinnetje
Ik vond dit via google: Een klein beetje bloed aan het einde van de 3e week kan duiden op een innestelingsbloeding. Er is dan een klein bloedvaatje in de baarmoeder beschadigd tijdens het innestelen van het vruchtje. Dit is helemaal niets ernstigs. Ze tellen hier vanaf cyclusdag 1, dus 1e dag laatste menstruatie. Klopt het dat dat ongeveer 21 dagen terug was?
Ik zit nu op dag 20 en verlies een heel klein beetje bruin bloed. Volgende week moet ik pas ongi worden. Maar misschien is dit wel een voorbode op mijn nod
Heey Meiden, Bedankt. Net kreeg ik zo krampen niet normaal meer. Het leek net op weeen zo heftig. Ik ben echt geen aansteller, maar dit was echt bijna niet vol te houden. Echt pijn aan mijn rechter "eistok" (even stom gezegd) paracetamol ingenomen, warm gedoucht en nu voel ik het een klein beetje nog. Weer een klein beetje bloed verloren, ach we wachten wel af. Weet het echt niet. x leeuwinnetje