bleh.......

Discussion in 'Zwanger worden' started by Loe, Nov 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Hallo allemaal, nou ik mag eigenlijk ook wel in het topic 'wie test er niet', maar ik ben 'fout' geweest en heb vandaag getest. Heel dom, want ik heb mijn ei pas zaterdag of zondag gehad. Nu zo'n kruidvat pipet test gedaan, negatief natuurlijk. Zou ik maandag evt. een mogelijke positieve test kunnen hebben, omdat mijn luteale fase meestal maar 12 dagen is?

En over dat bleh.......ik heb zo'n zeurende kramp in mijn buik, niet ter hoogte van het schaambeen, maar ergens bij mijn navel of iets eronder. Kan dat ook een innesteling zijn? Heb ik anders nooit. Of ik word al ongesteld, maar dat verwacht ik nog niet. Pijnlijke borsten, maar ja, da's iedere maand, dus daar kan ik niet van op aan. Ik heb de neiging om mijn buik (die toch al niet plat is haha) maar te laten 'hangen', want hij voelt gewoon zwaar. Kan het een innesteling zijn? en ik ben zo moehoehoeeeee.

Maandag moet ik weer prikken voor mijn progesteron. Hoop dat het nu wat hoger is dan de vorige keer.

Iemand een idee over mijn buik..........en wanneer ik mogelijk kan testen?

2. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Hoi Loe, ik zou toch minstens 2 wk aanhouden na je ei.. Moeilijk he, heb je je al gemeld in die topic? Houden we je daar in de gaten.

Ik heb vandaag de hele dag dat mijn onderbuik zich samentrekt, een soort van spierpijn waarbij iets samentrekt en weer loslaat en weer samentrekt enz. Maar durf er niks van te zeggen, bij jou dus ook niet. En 2 maanden geleden had ik 10 dg voor mijn menstr al mijn menstruatieklachten.

3. Loe

Loe Niet meer actief

ik zal me melden........met het schaamrood op de kaken.....

4. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    nouja wat toevallig....ik had gisteravond in bed ook een soort spierpijn in mn buik alleen dat samentrekken en loslaten had ik niet, maar wel dat spierpijngevoel

Share This Page