Weten jullie wat er in de Baby dozen zit?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamaMel88, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    #1 MamaMel88, 21 jun 2012
    Laatst bewerkt: 21 jun 2012
    Aller eerst sorry als ik dit topic niet goed geplaats heb, Maar wist niet waar hij andes moest.

Dan nu :D. Zoals de titel zegt. Wat zit er in de babydozen. De prenatal en etos hebben er 1 geloof ik ;). Mag die van etos gaan halen, maar was zo stom de mail weg te gooien hihi. Heb ze maar gemaild of ik alsnog een nieuwe mail mag ontvangen. En geloof dat je die van prenatal pas rond de 3 maanden komt toch, dus dat duurt nog eventjes hihi.

Ben zo ontzettend nieuwschierig haha. Dus wat zat er bij jullie in ??

Ps: om nog meer verwarig te voorkomen hihi. Ik bedoel de dozen na de bevalling

2. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

meestal zitten er boekjes info blaadjes.. luiers fles en een knuffeldoekje en een speen en bij etos zit er meestal nog een flesje drinken in... en kortingsbonnen... niet echt heel bijzonder maar soms zit er wel wat leuks in ik ga meestal voor de knuffeldoekjes en de spenen... oja sokjes zitten er ook meestal wel in...

ik heb trouwens een brief van etos gekregen om de doos optehalen...met nog 10% korting op het babyassoirtiment...

ik ga morgen de doos ophalen...

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    prenatal is heel laat hoor met ophalen van de doos.
    Heb hem ook nog niet.

De etos doos: een fles, speen, 2 blikjes bier 0%, 2 pampers, billendoekendoos zwitsal, reclame, zwanger en groter groeien

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Volgens mij bedoelt ts de dozen van ná de bevalling...
    Ik heb ze nooit opgehaald, dus geen idee wat er in zit... Vond de zwangerschapsdozen wel leuk, maar mwa, die babydozen hoef ik niet echt :p

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    proest nou idd goed opgelet meis hahaha.

Ehm die van mij heb ik bijna 3 jaar geleden gehad dus zal inmiddels wel veranderd zijn

6. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Haha klopt ja. Ik bedoel indedaad die van na de bevalling:D

7. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Prenatal kreeg ik pas met 5 maanden. Er zat bio-oil in, sudocreme, avent flesje, speen, sokjes, kortingsbonnen, luiers en nog een paar dingen

Baby-dump een knuffel, rompertje, sokjes, zwitsaldoekjes (of zat die bij etos?) Avent flesje, slabbetje en nog wat dingetjes

8. Linana

Linana Niet meer actief

Die van de etos heb ik al wel gehad: Rommel (reclame en boekjes) en nog meer rommel. Er zat dus echt niks nuttigs in die van mij. Ja kortingsbonnen, waarvan ik er 1 heb gebruikt. Geen beertje niks.

Die van prenatal heb ik nog steeds niet mogen halen.... Zoontje is inmiddels 4 maanden

9. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Er zit ook weer verschil tussen per doos ;)

Heb paar weken terug mijn zwanger-etos doos opgehaald, kreeg er 2 mee omdat ik een tweeling verwacht. Nou in de een zat dus alleen maar reclame, 1 ouders van nu tijdschrift een speen en dat was het.

In de ander zat een ouders van nu tijdschrift, dat etos moeder en kind magazine, blikjes alcoholvrij bier, speen schoonmaakdoekjes (dit keer zomder speen, maar wel de doekjes) en een flesje.

En mijn collega had een nig veel meer gevulde doos. En dat kwam allemaal bij hetzelfde filiaal vandaan!

10. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke het is allemaal gratis, maar dit verschil vind ik eigenlijk wel schandalig klinken... helemaal als het uit 1 filiaal vandaan komt

11. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ja inderdaad, ti's natuurlijk gratis dus tja, maar vond t echt zo raar. Vooral omdat ze eerst die ene doos op de toonbank zette waar dus echt niks inzat. En toen zei ze: oh, je mag er 2 want je krijgt een tweeling, dus pakte ze de beter gevulde erbij. Vond t trouwens wel heel netjes dat ik er 2 kreeg! Maar anders had ik dus een doos met 1 oud tijdschrift, een beetje reclame en een speen.
    Bij mijn collega zat er nog in: een Nestlé slab, iets van bewaardoos voor doekjes ofzo en nog iets (kom er niet meer op) en dus de dingen uit de goed gevulde doos. Oja en een speen.
    En dat scheelde wel een maand met dat ik mijn 2 dozen heb opgehaald, maar goed, dat is niet heel lang vind ik.

Maar goed, ti's gratis ;)

Deel Deze Pagina