Pigmentvlekken jak

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mary12, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb net eucerin gekocht tegen pigmentvlekken. Ze worden steeds erger ook zitten ze op gezicht, nek borsten en oksels. De apotheek zei dat ik de crème kon gebruiken tijdens zwangerschap, iemand ervaring hier mee, en kan het geen kwaad. Ben 22 weken moet de zomer nog door.

2. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Geen ervaring met de creme maar helaas wel met de pigmentvlekken, m'n hele voorhoofd zit onder en beide wangen beginnen ook erger te worden. Ik heb met factor 50 zonnebrand gesmeerd, maar dat hielp niet eens. Ik hoop dat het na de bevalling weer verdwijnt.

3. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend he, ik zit ook helemaal onder ziet er niet uit.Raar dat er geen reakties zijn op gebruik.

4. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik had wel een paar kleine pigment vlekjes van de zon voor m'n zwangerschap, ik heb daar toen clinique dark spot corrector voor gekocht maar dat hielp niet echt, was nog onwijs duur ook.

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Volgens mij kun je daar niet zoveel aan doen. Dat komt gewoon door de hormonen.
    Zoek maar eens op zwangerschapsmasker.
    Volgens mij verdwijnt het binnen een paar maanden na de bevalling.

6. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Hier ook al sinds het stoppen met de pil last van pigmentvlekken. Nu in de zwangerschap ook (net weekje Turkije achter de rug en gesmeerd met spf50, zonder resultaat overigens. Wel zoveel mogelijk de zon gemeden.) Als je ze eenmaal hebt doe je er niets aan en bij mij komen ze elk jaar terug. Gelukkig helpt een BB-cream met een semi-dekkende foundation om ze redelijk te verdoezelen. Na de zomer duurt het een paar weken/maanden voor je er niets meer van ziet..
    Ik kan er niet zo heel erg mee zitten (en dat is al heel wat als perfectionist en visagist :D).

(Probeer wel dagelijks de spf50 als dagcrème te gebruiken, evt onder je make-up. Dat beperkt de schade enigszins.. Daarbij bevat mijn BB-cream ook een spf30, altijd mooi meegenomen.)

Deel Deze Pagina