Weten jullie wat het precies is?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Fleur1, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ging afgelopen maandag naar de Gyn voor een spiraaltje. Hij vroeg hoe me menstruatie was dus zei ik dat het aanhield en dat ik het wel eens beu ben dit is dag 13.
    Hij zei dan doen we eerst even een echo kijken of er al een einde aanzit.
    Hij heeft een inwendige echo gedaan en hij zag een grote zware vlek in me baarmoeder. Het was na wat ik begreept een soort zak met vruchtwater en daar allemaal hormonen in. Het was geen zwangerschap of geweets maar ik was best wel geschrokken en alles ging een beetje langs me heen. In die "zak " zaten 2 eitjes zag hij. Nu heb ik medicatie gekregen Primolut 5 mg.
    Weten jullie wat hij bedoelt en zouden jullie het nog eens uit kunnen leggen?
    en ben ik door deze medicatoe extra vruchtbaar?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi fleur,

Ik kan je helaas niet vertellen wat hij precies heeft gezien, als je er nog vragen over hebt moet je zeker contact opnemen met je arts.
    Primolut zorgt er niet voor dat je extra vruchtbaar bent. Het medicijn is niet veilig te gebruiken in de zwangerschap dus nu niet zwanger proberen te worden.
    Blijf niet met onduidelijkheden zitten en vraag erna bij je arts.

Imke

Deel Deze Pagina