Even dacht ik, ik moet geduld hebben.. Maar nu 3 doosjes met ovulatie testen verder heb ik me er maar weer bij neer gelegd, het lijkt erop dat ik weer geen eisprong heb. Voor mijn vorige zwangerschap liep ik bij de gyn omdat mijn cyclussen enorm schommelde, tussen de 30 en 105 dagen! Uiteindelijk heeft mijn lichaam zich na de cyclus van 105 dagen gereset en raakte ik na 14maanden spontaan zwanger.. Nu al 4 jaar niet meer aan de pil, vanaf april mijn cyclus weer nauwkeurig bijgehouden (zie handtekening) en ondanks dat deze nu redelijk stabiel is heb ik mijn ei nog steeds niet kunnen vinden. Mijn testen worden nu al een aantal dagen alleen maar lichter. Ik heb besloten met de testen te stoppen gezien dit me alleen maar emotioneel maakt op sommige momenten. hebben meer meiden hier geen eisprong? en wel een redelijke cyclus waar je van op aan kunt?
Ik liep bij mijn vorige zwangerschap ook bij de gyn ivm PCOS. Ik had toen helemaal geen cyclus. Nu heb ik er wel een maar onregelmatig hoewel het echt erger kan hoor. Sinds vorige cyclus temperatuur ik. En kwam er achter dat mijn lf wel heel kort is. Nu weet ik niet of dit al de hele tijd is maar zo zie je dat temperaturen veel meer inzicht geeft. In jou geval zou ik het dus zeker gaan doen. Zo weet je iig of je een eisprong hebt.
Dankjewel voor je reactie, ik heb het temperaturen geprobeerd maar het werkt voor mij niet. Ik heb een ontzettend eigenwijze peuter in huis dat tegelijkertijd ook een moeilijke slaper is. Ik moet er vaak uit snachts en of smorgens elke dag een andere tijd. Hierdoor was er niets af te lezen aan mijn temperatuur en schommelde het nogal. Lastig dit..