Wat een irritant filmpje onderaan de pagina!

Discussie in 'Over deze site' gestart door Rono, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Arrrgh, frustrerend hoor zo'n filmpje. Ik wil nog weleens de snel zijn met mn muis en dan springt automatisch dat filmpje aan en schrik ik me telkens een ongeluk haha!

Is er een mogelijkheid dat je zelf op play moet drukken ipv alleen met muis erover heen te gaan?

Groetjes

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

het was me nog niet eens opgevallen dus zo irritant is het niet lijkt me ;)

4. Rono

Rono Niet meer actief

Jawel want ik heb een nogal spastische vinger hahahaha en ga dus te snel helemaal naar onder :p

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja ik vind hem ook bijster irritant :x

6. danip

danip Niet meer actief

Hier ook, ik schrok me kapot. Heb het nu al een paar keer gehad, en vind het ook vreselijk irritant!

7. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ja!! Ik vind het ook erg irritant!! Wist eerst helemaal niet wat er aan de hand was. Ook lekker trouwens als je stiekem op werk ZP aan het checken bent en dat filmpje springt ineens aan:)

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Weet je hoe lang ik de eerste keer heb gezocht waar het vandaan kwam!
    Welke site het nu deed en toen: waar??? hahaha
    Nu heb ik er geen last meer van. Springt hij toch aan, doe ik hem uit.
    Andere sites hebben het ook, ben ik al achter.

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik vind hem ook super irritant. Ik heb het geluid van mn laptop nu standaard uit staan. Vind het een beetje jammer dat ik daartoe "gedwongen" word vanwege het reclamebeleid van deze site. ;) What's next: een irritante pop-up die je weg moet klikken?

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat zou pas irritant zijn.
    Nu je weet dat hij daar zit....is het toch niet zo'n punt meer?
    Ik heb er, sinds ik het weet, geen last meer van gehad.

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier staat dus ook standaard het geluid uit omdat dat klere ding gewoon niet stopt!

ik kan hem uit zetten maar continu springt dat ding weer aan terwijl ik er niet eens in de buurt kom

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ja nou, blijkbaar scroll ik erg vaak naar beneden. Ik verspring altijd van forumonderdeel naar forumonderdeel via die knop helemaal beneden (maar ook als ik bijv. van een topic weer terug naar het forumonderdeel ga zeg maar). En dan raak ik het filmpje dus vrij makkelijk aan. Ik word er al wat handiger in. ;) Maar het blijft irritant.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik gebruik vaak de knoppen page up-down, misschien dat ik er daarom geen last van heb. Ik vrees dat Jan er niks aan kan doen, dat het zo'n pakket-verhaal is...maargoed, wellicht komt ie alsnog met een oplossing :D

14. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.980
    113
    Deze advertentie loopt tot het eind van deze maand. Voor een volgende advertentie zullen we hier rekening mee houden.

Lotte

Deel Deze Pagina