ik heb altijd geroepen dat ik met mijn 21 kinderen wilde. Met mijn 20ste hadden we alles wat we nodig hadden, huisje, vaste banen en een stabiele relatie (5 jaar) en besloten met de pil te stoppen. na 6 maanden raakte ik zwanger maar dit werd helaas een mk met 11wk. op mijn 21ste raakte ik weer zwanger en kreeg ook op die leeftijd mijn 1e kindje. net of het zo moest zijn en wat ik altijd had gewilt kwam ook uit. het moeder zijn beviel me zo goed dat we een huis hebben gekocht toen mijn dochter bijna 1 was en de we woonde er 1 maand en raakte zwanger van de 2e. iets sneller dan verwacht maar ben zo blijmet mijn gezinnetje. had dus altijd al een leeftijd in mijn hoofd en gelukkig is het uit mogen komen. wilde al eerder kinderen maar wilde wel alles goed geregeld hebben voor ik aan mijn grootste wens ging werken. had ook met mezelf afgesproken dat ik eerst van de sigaretten moest afblijven voor ik de pil mocht laten staan. dit was een grote stimulans. ineens gestopt met roken
Ik wacht op mijn cyclus maar er zit wel een kleine kans in dat ik al zwanger zou zijn ... lol Toch maar wat consequenter met de condooms omgaan denk ik. Vanmorgen meende ik wat ongi krampen te voelen maar er is nog niks dus afwachten maar ... Heb zelfs al een test gedaan voor de zekerheid maar die was negatief
Hier is het ook spannend...Er is bij ons beide een kinderwens. Maar zitten in een situatie waarbij we zeggen als we ons hart volgen gaan we er volledig voor, als we ons verstand volgen wachten we nog even. Ik heb nog geen vaste baan en begin in september met een nieuwe baan(ws wel een vast contract) Hebben een hele mooie huurwoning en vriendlief heeft wel een vast contract(alleen is er nooit door de week). Dus ook wat twijfels hier.. Maar ja, er zullen altijd wel dingen blijven...
Hallo, Ik ga over 1.5 week stoppen met de pil. Ik ben ruim 3.5 jaar samen met mijn vriend en de afgelopen jaren hebben we er veel over gepraat. Ik ben er eigenlijk al heel lang klaar voor en ik wist ook dat ik vrij jong moeder wilde worden. Eerst wilden we zorgen voor een stabiele situatie. Ik heb een vast contract, goede baan. We wonen sinds 2 jaar samen. Opzich is deze woning wel geschikt voor kinderen, er is plek zat, maar we zijn wel aan het kijken voor een nieuwbouwwoning. Deze worden eind dit jaar opgeleverd. Dat moet dus met een eventuele zwangerschap geen problemen opleveren. Gaat de woning niet door, dan word een van de hobbykamers babykamer. Verder vonden we het belangrijk dat het financieel goed geregeld is. Getrouwd zijn we nog niet, maar dat vind ik minder belangrijk. Inmiddels is een kleintje bij ons hartstikke welkom.