Bij de eerste was het een verassing, gewoon omdat we dat leuk vonden. Bij de 2de zwangerschap hebben we er wel voor gekozen om te weten wat het is, rede ? Het waren er 2 dus tja kwa spulletjes en namen toch net iets makkelijker om het van te voren te weten haha. En nu zwanger van nummer 4, wil ik het weer weten? Of laat ik me verassen, ik heb nog geen idee wat ik wil. Mijn partner wil het wel weten volgens mij,daar hebben we het eerder al wel eens over gehad. Hoe denken jullie erover? Wilde jullie het weten? En waarom eigelijk?
DE eerste was bij ons ook een verassing. Vond het wel leuk, tot dat ze bij de 16 weken echo leuk zat te vertellen dat zij het wel wist (de echoscopiste) !! Toen werd ik zooooooo nieuwsgierig. Maar hebben het volgehouden en was tot op de laatste seconde een verassing. Nu zou ik het best willen weten, maar ml wil het niet, dus laten we het een verassing. Voordeel is dat alle eerste kleertjes die we nog heben liggen neutraal zijn. Kinderwagen en maxicosi ook. We kunnen dus even vooruit
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wij wouden het wel erg graag weten. Ik persoonlijk vooral omdat ik een zeer sterk voorgevoel had betreft het geslacht(meisje). Nu hebben we absoluut geen voorkeur. Toch was ik 'bang' dat ik me tijdens de zwangerschap me zo zou gaan richten op mijn voorgevoel dat ik helemaal moest gaan omdenken na de bevalling als het toch een jongen bleek. Misschine kon ik daardoor minder geniete etc. Vandaar dat we het met 16 weken meteen wilde weten. Heb jij een voorgevoel wat het wordt?
Ik wil niet weten wat t wordt, min man had het wel graag willen weten, maar zegt:jij moet t allemaal doen dus ik kan me vinden in. Deze wens van jou.. Ik heb ook nog maar een paar momentjes gehad dat ik dacht, goh wil t eigenlijk wel weten, maar vind het veel te leuk deze verrassing, en dat iedereen een wilde gok gaat doen.. Tot nu toe roept iedereen om me heen dat t een meisje wordt, zelf totaal geen voorgevoel! Ik zou bij een evt volgende zwangerschap weer gaan voor het niet weten, hardstikke leuk dit!
wij kozen nu weer om te wachten tot de bevalling is toch het meest bijzondere en het is niet al allemaal helemaal verklapt met alle 3d/4d echo's en gelsachts echo's. dan heb je nog een super verassing vond het ook super bijzonder om daarna pas lekker los te gaan met shoppen hihi
Ik wilde wel graag weten wat het is. Altijd geroepen dat ik me wilde laten verrassen maar nu puntje bij paaltje kwam zag ik dat toch niet zitten. Daarnaast had ik een heel erg sterk voorgevoel dat er een jongetje in mijn buik zit, en dat blijkt inderdaad zo te zijn. Man dacht juist een meisje haha. Niet dat ik nu alles in het blauw ga kopen, ik ben veel meer van de neutrale kleuren/kleren etc maar ik ben toch wel heel erg veguld dat we het al weten
Wij wilden het wel perse weten omdat we beiden ontzettend hoopten dat het een meisje zou worden. Het is toch een jongen Ook omdat ik me al had verdiept in spulletje en ik toch vind dat je erg beperkt wordt als je het niet weet want de kleren zijn toch veelal echt voor jongens of meisjes en weinig neutraal. Mede op het oog dat we het financieel niet heel erg breed hebben en blij zijn met alles wat we krijgen en via MP kunnen kopen, inclusief de kleertjes, dan is het geslacht weten toch wel erg gemakkelijk. Nu zijn we 22w2d en hebben de complete kinderkleding al bij elkaar t/m maat 80 omdat we het geluk hadden dat een vrouw ons dat wilde geven omdat ze nu 2 kinderen heeft en er 'klaar' mee is. Haar zoontje was ook geboren in maart en is bijna 2 jaar, dus de maten en seizoenen komen prima overeen Hadden we het geslacht niet willen weten dan hadden we alles zelf moeten kopen.
Ja het niet weten is ook erg leuk haha daarom juist. En een voorgevoel heb ik niet, al verwacht ik dat het een jongen wordt. Dat heeft meer te maken met dat ik op dit moment hetzelfde als mijn moeder doe haha, begon met een jongen dan 2 meiden ( al deed ik ze gelijk) bij haar is mijn oudere zus vlak na de geboorte overleden en na mij kwam mijn broertje nog. Dus daarom mijn idee dat het een jongetje wordt. Maar goed duurt nog een flinke tijd voordat ik zoiezo kan kiezen of ik het wil weten of de nee. Het is echt nog heel pril.
Bij onze eerste zwangerschap wisten we wat het werd. En nu willen we het niet weten.. Mijn man vooral niet! Hij zei het meteen toen we wisten dat de tweede op komst was. Ik ben wel enorm nieuwsgierig, maar het lijkt me ook bijzonder om verrast te worden😊
trouwens wat wel echt bloed irritant is: je omgeving :') weet je het ECHT niet? vertel nou! je weet het wel! en dan alle bakeronzin wat het word :') je buik staat sus, je gezicht ziet er zo uit enz enz enz -.- pfff dat is wel een nadeel haha
Ja, ik wil het graag weten. Niet omdat ik het perse moet weten maar gewoon omdat ik veel te nieuwsgierig ben
Ik heb het alle keren geweten. Mijn reden: Op het moment dat ik weet wat het wordt, voelt het niet meer als zomaar een baby, maar als een persoontje, een jongen of meisje, ik voel me na het te weten nog veel meer verbondenheid met mijn baby dan daarvoor, het is dan minder abstract. Ik wil het nu ook weer weten.
Wij wilden het niet weten. Onze eerste.. en we hebben allebei net zo lief een meisje als een jongen. VL dacht eerst dat het een meisje werd, ik heb al de hele zwangerschap het gevoel dat het een jongen wordt. VL heeft nu ook het idee dat het een jongen wordt. We moeten nog eventjes wachten en ja we worden wel heeeel nieuwsgierig, maar het is wel leuke spanning zo. Wij krijgen alleen maar leuke reacties dat we het nog niet weten. Ik heb nog niemand gehoord van ach je weet het vast wel..
ow heb je geluk vooral mijn buurvrouw elke keer weer over mijn gezicht. ja meisjes ontnemen je schoonheid zei ze... nee ik heb een huidziekte die getriggerd word door hormonen. nee komt door een meisje arg!!!
Ik ben wel zo'n truus dat ik alles graag weken van te voren wil weten. Verrassingen ben ik niet zo goed in, dus als het kan ga ik die uit de weg Dan maakt het me verder echt niet uit wat het gaat worden. De ene kant van de familie is allemaal meisjes, de andere allemaal jongens, dus ook geen druk van buitenaf. Voorgevoel zegt trouwens wel jongen. Daar hebben we ook al een naam voor bedacht.
Pfff die bakerpraatjes daar word je ook niet goed van, wij weten wel wat het wordt maar behalve mijn schoonmoeder weet niemand het, we vertellen het ook tegen niemand! Maar inderdaad, sommigen zeggen inderdaad dat het een meisje wordt omdat ik last heb van haaruitval, omdat mijn nagels sneller breker, mijn huid veel droger en vlekkerig is en omdat ik een ronde buik heb. Nou we krijgen toch mooi een jongen dus die onzin allemaal :x
Wij wisten bij de vorige twee ook wat het werd en nu willen we het weer graag weten. Ten eerste omdat onze nieuwsgierigheid veel te groot is en we gewoon geen 40 weken geduld hebben en ten tweede omdat het dan veel makkelijker inkopen doen is. tenminste qua kleding dan want ik vind het tegenwoordig steeds moeilijker om unisex inkopen te doen aangezien het meeste toch gericht is op jongens of meisjes.
Ik heb altijd gezegd ik wil het niet weten. Maar nu ik daadwerkelijk zwanger ben wil ik het wel weten! Haha. Over 10 dagen hebben we de echo. Zooo spannend!
Ja, wij wilden het wel weten! Omdat we allebei erg nieuwsgierig waren en omdat we graag gericht wilden shoppen. We hebben het overigens wel nog steeds geheim gehouden voor alle vrienden/familie Die moeten nog een ruime week (hopelijk) wachten!