Hallo iedereen! Ik heb misschien een hele stomme vraag .. En mn titel zegt het ook al hihi Ik ben op het moment 20 weken (zaterdag 21 weken) zwanger, Gisteren nacht kwam mijn vriend later naar bed en die houdt zo gezegd als mijn borsten vast, hij maakte me wakker omdat ik helemaal nat was .. Dus ik wordt verbaast wakker en deed het licht aan en zag dat er uit mn linker tepel veel vocht was gelopen!! Uiteindelijk waren het allemaal al wel velletjes en korstjes geworden. Dit is mijn eerste zwangerschap trouwens Zijn er andere damens ook met deze ervaring? Of moet je hier de verloskundige ook over in lichten? Heb geen pijnlijke warme schijven in mn borsten ofzo en voel me goed! Dankjewel voor jullie reactie! Groetjes!
Is al ter voorbereiding borstvoeding. Het is als het goed is dus soort melkachtig. Niks raars ....zou alleen bij drogist van die pads kopen
Bij mij was het bij 11 weken al zo hihi (ook eerste zw) Ik helemaal in paniek vk bellen (want als ik op/in me tepels kneep kreeg ik er "melk" uit) ik was dus bang dat het colestreum (iets trant die richting hihi) was. Ik dacht moet ik nu gaan kolfen en het invriezen of wat moet ik hier nu mee? De vk heeft me toen uitgelegd dat het gewoon heksen melk was, waar ik me niet ongerust over hoefde te maken. En dat ik niet meer aan mijn borsten mocht zitten met als bedoeling mezelf " te melken". Dus al helemaal niet kolfen. Haha hoop dat je er wat aan hebt! Als het echt veel vocht is, zou ik van die pads in je bh stoppen.
Heb ik ook af en toe hoor, echt heeel weinig wel, maar wel steeds soort korstjes enzo. Maak me er geen zorgen om, is alleen maar goed dat alles aan het voorbereiden is
Bedankt voor jullie reacties! Ik dacht ook wel dat het erbij hoorde maar denk altijd gelijk; oh god heb ik dat weer haha .. Heb het vandaag gewoon met mn bh kunnen redden, ben benieuwd hoe het vannacht zal zijn! Het was inderdaad wit/gelig dus inderdaad melkachtig
Ik heb dat ook vanaf 14 weken ofzo al. Meeste 's nachts als ik er op lig en ene kant erger dan andere kant. Nu lijkt het minder als eerst, maar anders gebruik ik straks wel pads. Heb naadloze bh van action gekocht, volgens mij zit dat nog wel ok 's nachts. Durf overdag geen niet-voorgevormde bh meer aan hihi
Bij alle drie mijn kids liep ik vanaf 20 weken 's nachts leeg. Iedere keer weer van de een op andere dag drijfnatte plekken op het matras. Aangezien ik met BH slapen zo naar vind, ben ik met een strak hempje, met daarin een opgevouwen handdoekje gaan slapen. Dat werkte prima. Ben benieuwd wanneer het dit keer begint...
MamaIII, misschien kun je bij de action van die gekleurde topjes kopen (naadloos, heel zacht) met een zacht cupje erin. Zit heerlijk, draag niets anders meer en kun je snachts ook aan zonder dat je er iets van voelt. Ze lijken een beetje kinderachtig misschien (felle kleurtjes enzo) maar ze zitten echt heeeerlijk!
Jehebt volgens mij S-M en L-XL. Ik heb L-XL en ik moet zeggen dat ze veel meerekken dus kies gewoon je normale maat