Hallo, De afgelopen dagen zaten er in mijn urine af en toe een urinepropje. Nu gisteravond was dit propje rozige en vannacht ook wat roze urine. Nu weer gewoon. Kan dit een innestelingsbloeding zijn? Groetjes JAM1987
Ja dat kan... ik heb het niet gehad, maar het kan zeker! meestal is een innestellingbloeding héél licht van kleur en niet zoveel. (bv enkel bij het afvegen als je geplast hebt) succes
Dan hoop ik het!! Ik heb ook al een aantal dagen het gevoel van onderen dat ik ongesteld moet worden ofzo. Heb continue de drang dat ik moet plassen. Ik wacht het af!
Klopt, ik had ook geen last van mijn blaasontsteking, laat staan dat ik wist dat ik een blaasontsteking had! Tot ik bloed in me urine had, en toen bleek dat ik een blaasonsteking had, maar verder nooit last gehad.
Zit t bloed in je urine, of in je afscheiding? Als het in je urine zit, zou ik even naar de HA gaan...
Het bloed zat in m'n urine. Sinds gisteravond ook continue drang dat ik moet plassen, dus inderdaad even gebeld met de HA. Morgenochtend lever ik urine in. Ik vermoed zelf ook dat het een blaasontsteking is Daar dacht ik in eerste instantie niet over na, omdat ik natuurlijk hoop zwanger te zijn, maja! Allemaal bedankt voor het meedenken en jullie reactie.