hoevaak zien jullie je ouders schoonouders.

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik zie in een ander topic dat veel ouders oppassen maar zijn er ook meiden die niet iedere week bij ouders of schoonouders komen?

Hier komen we max 2 keer in de maand bij de ouders. Meestal eens: in de twee weken een in de drie weken. En dan een paar uurtjes meestal van 3 tot 7 uur half 8.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn ouders helemaal niet aangezien ik daar al 4 jaar geen contact meer mee heb

Schoonouders zien we idd vanwege het oppassen,maar alleen even met brengen en halen.
    Soms een bakje koffie.Schoonouders zijn sinds een paar maanden uit elkaar wat de situatie ook weer lastiger maakt

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Schoonouders dus elke week (oppassen). Dan spreken we elkaar wel en we gaan ook met ze op vakantie (1 week). Daarnaast proberen we af en toe even bij hen langs te gaan (passen hier op)

Moeder 2-3 x per maand...soms lunch, soms diner, soms even op de borrel

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mn ouders zie ik meestal elke week een keer, soms vaker, soms minder vaak. Samen met vriend zie ik ze denk ik een keer in de 3 weken. Schoonouders zie ik alleen met vriend erbij en dat is wisselend, nu was de laatste keer met Pasen.

Oow we hebben nog geen kindje, mn ouders gaan een dag oppassen als we een kindje krijgen en denk dat we alle ouders dan wel vaker zien.

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ouders: 1 of 2x per 2 maanden (wonen in Nederland)
    Schoonouders: met een beetje geluk 1 x per jaar (wonen in Centraal Azie)

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn ouders en schoonouders passen niet op, maar we zien ze allemaal wel minstens 1x per week. Mijn schoonouders wonen bij ons om de hoek en mijn ouders wonen op een half uurtje rijden met de auto.

7. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.576
    113
    ouders bijna ele week. Dan komen ze vaak een dagje helpen poetsen. En wij gaan daar regelmatig op zaterdag of zondag eten.

Mijn schoonouders ong 1 x per 6 weken. Ze wonen ver weg en van meer contact wordt ik niet blij van.

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ouders bijna elke dag ( maar nooit voor op te passen), schoonouders nooit

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mijn moeder elke week, vader 1x in de maand ( werkt in jet buitenland).
    Schoonouders 1x per jaar maar dan wel min.direct een week ( wonen in een ander continent).

10. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    In normale omstandigheden zie ik mijn ouders ongeveer 2 keer in de wk.
    Ga er 1 dagje heen om te helpen en meestal nog een keer 's avonds langs om koffie te drinken.

Schoonouders zag ik gemiddeld 3-4 keer jaar (als wij naar hun toe gingen vooral), want zelf komen waren ze niet zo actief in. (de afstand hè;))
    Sinds ik zwanger ben en sm zich als een ware ramptoerist op zwangerschapsgebied heeft ontpopt, komt ze bijna elke maand (de afstand is nu zeker gekrompen haha)

11. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Een aantal x per week.
    Ze wonen om de hoek.

12. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Mijn schoonouders komen iedere zaterdag als ze in de stad zijn 'even plassen' of 'iets lekkers langsbrengen'. Oftewel... even bij de baby kijken;). We moeten er stiekem wel om lachen. I.p.v. dat ze nou gewoon vragen of ze even een bakkie mogen doen?

Mijn ouders zie ik 1 keer in de 2 a 3 weken. Die wonen wat verder weg. Spreek mijn moeder wel meerdere keren per week over de telefoon.

13. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Schoonouders zie ik wel elke week, maar mijn moeder geen contact meer, en vader ook weinig contact (zien m alleen op verjaardagen ofzo)

14. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ouders niet altijd wekelijks maar denk toch wel 3 keer per maand. Schoonmoeder niet zo heel vaak. Denk alles bij elkeaar 10 keer per jaar en dan zitten daar verjaardagen bij van mijn schoonzusje!
    ik spreek mijn ouders wel dagelijks en mijn zijn moeder bijna dagelijks...

15. Bri

Bri Niet meer actief

Het wisselt nogal.
    Gemiddeld zien we mijn schoonouders wekelijks denk ik.
    Wij gaan 1-2 keer per jaar met mijn schoonouders op vakantie, en logeren met kerst en pasen vaak bij ze. Verder organiseert mijn vriend samen met hen ieder jaar een groot evenement, en als dat er bijna aankomt zit hij daar dagelijks en ik met kinderen het hele weekend.
    Mijn moeder zien we iets minder vaak. Ik bel haar om de dag, en ga eens in de 2-3 weken bij haar langs. Als ze wat meer hulpbehoevend is, ga ik wat vaker.
    En mijn vader is dood, al meer dan 20 jaar.

16. knap

knap Niet meer actief

Schoonouders NOOIT zijn overleden gaat dan erg moeilijk.

Mijn ouders zien mijn kinderen vooral mijn moeder zeker een a twee keer per week. En mijn vader een keer per week twee weken.

17. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Schoonouders nooit (geen contact meer mee sinds 3 jaar)
    Ouders 1-2x per maand, wonen op vrij grote afstand, maar meer vind ik ook niet nodig... ;)

18. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Schoonmoeder elke zondag. Schoonvader minder vaak. Eigen vader 1 keer per jaar als hij op vakantie is en eigen loeder.... Geen contact mee

19. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Schoonouders heb ik niet meer. Mijn vader zie ik eens in de 3/4 maanden. Hij werkt verschrikkelijk veel. Met mijn moeder heb ik alleen contact voor de kinderen, die ziet ze ong 1 keer in de maand, dan blijven ze daar een nachtje logeren.
    Mijn stiefmoeder spreek ik de ene keer wekelijks en soms gaan er 2 mnd overheen.

20. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Momenteel zie ik mijn schoonouders elke dag, omdat mijn schoonmoeder mijn kinderen tijdelijk verzorgd. Ik heb een nieuwe heup gekregen dus ik kan ze nu niet verzorgen.

Mijn vader 1-2x per maand en mijn moeder ook. Dat vind ik wel jammer, maar ze wonen 130 km verderop.

Deel Deze Pagina