Vinyl vloer

Discussie in 'De lounge' gestart door Melief, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melief

    Melief Niet meer actief

    Wij hebben waarschijnlijk ons huis verkocht en moeten een nieuwe vloer uitzoeken voor het nieuwe huis.
    Het liefst zou ik een gietvloer willen maar het gaat om een huurwoning voor een paar jaar dus dat vind ik een beetje zonde.
    Wij hebben nu een laminaat vloer maar niet echt tevreden en denken aan een vinyl vloer. Heeft iemand ervaring, en misschien zelfs foto's? Vaak zie je alleen een foto van de stalen en een beetje lastig te zien dan.
     
  2. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Wij hadden in ons vorige huis een vinyl vloer. Is ons goed bevallen! Zag er mooi uit en niet duur. Toen we zijn verhuisd hebben we het zelf opnieuw gesneden voor in de nieuwe slaapkamer. Zag er overal nog prima uit.
    Kreeg ook vaak de opmerking dat het een mooie vloer was, en dat mensen zich afvroegen of het nou laminaat was...

    Dit is de enige foto die ik heb momenteel, gemaakt tijdens de verhuizing :) (en ik krijg hem niet gedraaid)
     
  3. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.551
    2.536
    113
    Nederland
    Wij hadden het in de keuken in vorige woning. Ik vond het wel moeilijk schoonmaken sommige pastasaus vlekken achter het fornuis kreeg ik niet meer schoon. En je moet voorzichtig zijn met zware dingen verplaatsen want wij hebben zo een gat in de vloer getrokken peroneluk. Verder was het wel mooi:)
     
  4. trotsemama12

    trotsemama12 Bekend lid

    17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Nooit meer, we hebben een vrij duren gepakt gehad en hier zitten er allemaal scheuren en deuken in door bijv. het verschuiven van een meubel. Erg zonde :( Idd het schoonmaken is ook niet altijd even makkelijk.
     
  5. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.036
    1.728
    113
    Kraamverzorgende
    Wij hebben een witte vinyl vloer sinds kort, tot nog toe heel erg blij mee. Met verschuiven van meubels nergens problemen mee gehad.
     
  6. Melief

    Melief Niet meer actief

    Kijk dit vind ik mooi! Heeft ook wel wat weg van een gietvloer!
    Waar is deze van?

    Bedankt voor de ervaringen, verschuiven van zware dingen gebeurd hier niet zo vaak dus daar ben ik niet zo bank voor...
     
  7. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.036
    1.728
    113
    Kraamverzorgende

    Deze is oorspronkelijk van Kwantum.
     
  8. Mienemuisje

    Mienemuisje Fanatiek lid

    17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Ik heb ook een vinyl vloer! Hiervoor ook laminaat.
    Zal even kijken hoe ik een fototje kan uploaden via mobiel.
     
  9. Winterkindje

    Winterkindje Niet meer actief


    Dit^

    Hier ook moeilijk schoon te maken omdat er een hout print in zit (hele fijne lijntjes) vlekken die daar tussen komt krijg je er bijna niet meer uit.
    Het scheurt snel en idd met zware meubels komen er afdrukken en als je niet goed tilt/schuift trek je het stuk. :O

    Het is echt mooi spul maar voor de kwaliteit moet je 't niet nemen haha. Wij hadden het trouwens bij de kwantum vandaan. :)
     
  10. Mienemuisje

    Mienemuisje Fanatiek lid

    17 feb 2013
    1.161
    0
    0

    Als je van die dingentjes onder de pootjes van de meubels plaats, krijg je geen afdrukken.
    Verder hier nog noooooit gescheurd.
     
  11. Mienemuisje

    Mienemuisje Fanatiek lid

    17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Dit is mijn vloer!
    Van een speciaalzaak vandaan.
     
  12. Melief

    Melief Niet meer actief

    Ook mooi minemuisje!!
     
  13. diaan1982

    diaan1982 Fanatiek lid

    8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Ik heb het bij de jongens op de kamer, bevalt goed
    Makkelijk schoon houden en maakt ook niet zo, n herrie als er speelgoed valt ofzo.
    We nemen in de keuken ook vinyl of een flexfloor (pvc) zijn er nog niet over uit.
     
  14. Winterkindje

    Winterkindje Niet meer actief

    Dan heb jij gewoon mazzel denk ik. :)
    Hoe dan ook, wij hoeven het niet meer.
     
  15. Mienemuisje

    Mienemuisje Fanatiek lid

    17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Weet niet of dat mazzel is...
    Mijn moeder en oma hebben het ook in mijn jeugd gehad. Meerdere huizen. Nooit problemen mee gehad.
     
  16. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Erg mooi

    Zoveel mooier dan die hout look ( dat hebben we nu wel gehad)

    Wij hebben voor de bovenverdieping vinyl en dat bevalt heel erg goed.
     
  17. Drieka

    Drieka Niet meer actief


    Ik had ook overal dopjes onder zitten en toch na 1 jaar toen ik wat meubels wilde verplaatsen had je giga putten en zelfs gaatjes!
    Doodzonde want had 900 Euro betaald voor de vinyl in mijn appartementje, was echt dikke kwaliteit.
    Het zag er prachtig uit en was er erg blij mee maar zoals gezegd, zware meubels moet je vooral nooit verplaatsen!
     
  18. misa

    misa Niet meer actief

    Wij denken ook vaak over een vinyl vloer. Maar altijd die twijfel. Voornamelijk over de deuken/afdrukke. Blijven die er lang in staa of trekt dat weer weg? Ik verplaats nogal graag wat....! :)
     
  19. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.036
    1.728
    113
    Kraamverzorgende
    Thanks! Wij zijn er echt heel blij, ons huis lijkt ook echt veel groter.
     

Deel Deze Pagina