Ik moet het ergens kwijt, maar ik heb vanmorgen ontdekt dat ik echt zwanger ben! Het is echt nog niet te bevatten.. Om ons heen hebben we zoveel mensen gezien die met moeite zwanger konden raken, of het nog steeds niet zijn... Bij ons was het gewoon in één keer raak. Mijn man en ik zijn echt door het dolle heen! We moeten nog heel lang wachten tot het zover is, maar als ik het goed heb berekend ben ik 7 juli 2015 uitgerekend! Nog meer mensen die rond dezelfde datum een kindje verwachten? Sorry hoor, maar moet mijn enthousiasme even kwijt.. Kan het nog niet met familie en vriende delen.. !
Wat een leuke ontdekking he Gefeliciteerd hoor!! Bij ons was het ook in 1 keer raak, nadat ik een pil was vergeten (was heel welkom hoor, we hadden al plannen). Weet je al wanneer je de eerste echo hebt? Geniet er lekker van zou ik zeggen!
Dankjulliewel! Ik heb nog geen idee wanneer ik de eerste echo heb.. Zonet al even gekeken welke verloskundige we hier in de buurt hebben. Op hun website staat dat we tussen de zevende en negende week een eerste echo afspraak kunnen maken. Dus ik denk dat ik volgende week bel om een afspraak te maken.. Ik ben dol op de zomer, heerlijk om dan ons eerste kindje te krijgen! Heerlijk in de zomer verlof! Ik kijk er al naar uit
Gefeliciteerd!! Ik heb vorige week positief getest en mogen rond 9 juli onze kleine verwachten 😁 lopen we bijna gelijk hihi. 2 december heb ik een intake bij de verloskundige en 8 december de eerste echo. Spannend!
Gefeliciteeeeeerd!! Ik ben 5 juli uitgerekend en ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger. We gaan dus gelijk op, leuk!! Jullie eerste ook..??
Wat leuk! Jullie ook gefeliciteerd Wat leuk om mensen te horen die ook net hebben ontdekt zwanger te zijn en begin juli hun kindje verwachten! Het is ook voor ons het eerste kindje <3
Gefeliciteerd! Ook hier net een positieve test in handen gehad Misschien vind je het leuk om je ook aan te melden in het topic voor Mama's begin juli 2015 Klik hier >> http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/541793-1-t-m-15-juli-2015-mamas.html Daar kun je lekker meekletsen met allemaal dames die ook net zwanger zijn. En zo kunnen we elkaar een beetje volgen en steunen
Gefeliciteerd!!!! Ik heb ook gister ochtend positief getest!! clearblue zegt bij mij 2-3 weken.. Nu las ik ergens dat het dan dus +2 weken is dus dat zou dat 3-4 weken zijn... Ergens heb ik uitgerekend.. 9 juli 2015!
Gefeliciteerd ik ben rond 9 juli uitgerekend ook onze 1e baby! 1 dec afspraak vk en 11 dec 1e echo kan niet wachten