Ik moet het echt even van me afschrijven. donderdag 3 testen gedaan (jaja ik weet het) 1 sochtends van etos, en 2 nsavonds van clear blue en ja hoor zwanger! maar ik voel me totaal niet zo.. nergens last van. ik kan het gewoon niet geloven! stom he....
Proficiat!!! Ik had de eerste weken ook nergens last van en kon bijna niet geloven zwanger te zijn maar ben het nu toch al bijna 21 weken
Hoeveel testen heb je nodig voor je het gelooft? Drie lijkt me toch al aardig overduidelijk, wen dus maar vast aan de gedachte! Gefeliciteerd!
ik vind het toch zon gek idee.. vanochtend had ik iets van hee! , ik drink elke morgen glaasjes melk, en nu moest ik er bijna van kotsen. zo vies vond ik t
gefeliciteerd hier geloof ik t ook ergens nog niet. ook al is het nu wel zichtbaar omdat mijn hele voorkant opeens enorm opzet en ik al weken niet normaal kan eten haha
Ik geloof het ook nog steeds niet. Het is dat ik niet ongesteld ben geworden, een test het zegt en ik af en toe kleine kwaaltjes hebb. Maar anders nee zou ik niet zeggen goh ik ben zwanger. Gefeliciteerd geniet ervan!
bedankt allemaal! Jullie ook allemaal gefeliciteerd! Vind het spannend allemaal hoor haha! Maar dat vind vast iedereen!