Zwanger van ons tweede

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door FCBHeidje, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FCBHeidje

FCBHeidje Lid

20 okt 2008
    24
    0
    0
    Ronse en Oostakker
    Ik denk dat ik nu zwanger ben van ons tweede kind. Het is heel pril.
    Ik zou normaal mijn regels hebben de 23ste juli maar ik heb ze niet gehad maar sinds een paar dagen ben ik verschrikkelijk misselijk.:(

Bij mijn dochtertje was ik enkel smiddags misselijk maar nu is het een hele dag. Het gevoel hebben van overgeven en geen zin hebben in eten en als ik iets probeer te eten wordt ik nog misselijker dan ervoor. Zelfs water drinken maakt mij misselijk. Maar chocomelk dan weer nie!:D

Maar mijn man heeft schrik op een miskraam en wilt het nog tegen niemand zeggen en dat is voor mij heel moeilijk om te zwijgen.

Is dat normaal die misselijkheid een hele dag duurt?

Groetjes
    Heidi

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hoi,

Heb je een test gedaan? Want je zegt dat je denkt zwanger te zijn maar als ik het goed begrijp weet je het dus nog niet zeker?

Dat je de hele dag door misselijk bent wil niets zeggen. Bij de zwangerschap van mijn dochter ben ik de eerste 4 maand ontzettend ziek geweest, hele dag door misselijk en kon echt werkelijk waar NIETS binnenhouden. Na 4 maanden werd het minder en hoefde ik gelukkig nog maar af en toe te spugen..

3. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Gefeliciteerd, probeer er van te genieten.

4. FCBHeidje

FCBHeidje Lid

20 okt 2008
    24
    0
    0
    Ronse en Oostakker
    Ik heb nog geen test gedaan.
    Maar ben het wel van plan.

5. FCBHeidje

FCBHeidje Lid

20 okt 2008
    24
    0
    0
    Ronse en Oostakker

Dank je wel!!
    Zal ik zeker doen.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Gefeliciteerd!

7. FishersGirl

FishersGirl Actief lid

9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    Ik was ook de hele dag door misselijk, alleen begon dat bij mij pas toen ik zo'n 6 weken zwanger was (en het werd pas minder na 16 weken...)
    Ik zou wel eerst maar eens even een test doen, want je lichaam kan je aardig voor de gek houden. En voor je uberhaupt iets aan mensen vertelt moet je het toch eerst zelf zeker weten..??
    Succes!!

Deel Deze Pagina