Ja ik zie ook een 2e streepje! Je hebt net zo'n streepje als ik volgens mij. Wanneer zou jouw uitgerekende datum zijn?
Ik ben maar gewoon zelf gaan zoeken hihi. Nou die is al goed te zien hoor. EINDELIJK! Dikke klodder lijm eraan en groeien maar!
Ik denk dat ik volgende maand gewoon weer mee doe Vandaag mega tuurstreepje nou is de controle streep ook wel lichter. Ik test morgen nog wel eens, als hij dan niet donkerder is weten we genoeg. Wordt ik "gewoon" ongesteld. Nadeel van voor nod testen, maar ik vind het wel fijn om te weten. Ik heb in ieder geval een keer een 2e streepje binnen 5 minuten gehad, geeft hoop na 14 maanden.
He bah, wat een onzekerheid dan toch weer.......ik hoop dat het aan de test ligt en dat ze toch blijven oplopen!
Heb je er geen foto van mamalap? Hoop het niet. Duim heel hard dat je morgen weer een mooie streep hebt. Je verdient het!
Lief summer! We verdienen het allemaal hier naar mijn mening Ik heb uit frustratie de test na half uur weg gegooid en ben toen gaan werken. Inmiddels heeft man het huishouden gedaan dus die ligt ergens onder in vuilniszak. Mooi laten liggen daar. Morgen nog 1 doen als die negatief is word het gewoon door naar de volgende ronde.
Nope helaas negatief. Hopelijk volgende maand A. überhaupt weer een eisprong. B. Hopelijk dan wel raak. Allemaal bedankt.
Aaah neee. Wat jammer nou! Maar dan heeft het vruchtje niet goed genoeg moeten zijn. Ik hoop met je mee voor de volgende ronde! Knuf.
Ik zie ook een 2de streep maar ik vind je streepjes op een vreemd plek staan. Ik weet het niet zeker sorry
Vreselijk als dit gebeurt! Mij laatst ook (zie foto album) maar neem jezelf niks kwalijk want helaas zijn die testen vaker vals laatste maanden kijk maar hier op het forum, het is vreselijk want je valt weer even in een diep gat..... Wij zijn ook al 24 maanden bezig. Ik hoop dat je de moed kunt houden door te gaan!! Ij test niet meer voor NOD dan is het maar duidelijk een Tuur Tuur streepje is dan niet genoeg!!! Sterkte en succes deze maand!