Whaaa die keuzes! HopTye, Manduca of Storchenwiege?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kwabbernoot, 13 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Trouwens vooral als j een dreumes of peuter wilt dragen op j rug dan hb j die lengte echt nodig en helemasl als j Tibetaans afknoopt wat wel zo fijn is met dat gewicht

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ooooh Miis sorry!! Jaa gehad dank!!!!!!!!!!! Hier toch besloten om voor de manduca te gaan, wil wel eerst lenen bij de babybij webshop om te kijken hoe het bevalt! Ik zag je foto en het leek mij helemaal niet zo heel erg lekker zitten bij de beentjes namelijk.. Mischien ga ik wel eerst een paar maanden voor een tweedehands bykay ofzo en daarna dragen in de manduca.

Bedankt voor alle reacties!

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    #23 miis, 13 aug 2012
    Laatst bewerkt: 13 aug 2012
    Oh echt! Ja hij was toen nog erg klein (en heel jong) maar wilde zelf niet meer met beentjes erin! Maar de meeste willen dat wel!
    Hij is nu alweer 2 kg zwaarder en ziet er weer heel anders uit Hihi
    Maar goed dat je een keuze hebt kunnen maken!

(Trouwens zie de foto's net maar ik had t heel snel en slordig gedaan omdat ik dacht dat het je om de lengte van de banden ging' maar niet dat het uitmaakt hahaha )

4. misa

misa Niet meer actief

Als je wilt, kan ik je wel een foto mailen van mijn dochtertje in de manduca. pb me anders je mailadres maar. :)

5. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Misa wat lief! Heb een vriendin met een manduca dus die heb ik al gezien maar vind het geweldig dat je het aanbied, dankjewel!!!

6. misa

misa Niet meer actief

Oke helemaal goed..!
    Ja ik vind de manduca ook geweldig, maar jammer dat mijn jongste er niet mooi in zit.
    Dus als de storchenwiege toch niet fijn is voor een groter kindje, dan moet ik die ermaar bij nemen..! ;)

7. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hihi ik snap je laatste zin helemaal niet.. Manduca is geloof ik vanaf een maand of 3/4 juist heel prettig. Kindje van vriendin zit er geweldig in, nu even oud als mijn jongste heer en nogsteeds helemaal goed.

Maar daarvoor dus iets anders, heb net een pbtje gekregen van iemand die dit las en die van haar wel wilde verkopen dus ga me daar maar eens in verdiepen :D Maar op de foto van de storchenwiege zag ik dat de beentjes knel zitten bij die banden, ziet er echt niet lekker uit. Vandaar dat ik snel om was, eerst een doek en dan de manduca!!

Edit: whaaa kwartje valt(hitte en zwanger he whahahahaha)! Ja als je t zo bekijkt zeker:D:p

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Kwabber dat is echt niet zo maar hb t slordig gedaan! En hij was nog extreem jong voor beentjes eruit normaal zitten ze met die leeftijd er nog in maar nu zijn z'n benen stuk langer en ziet er echt anders uit ;)

Maargoed zit echt netals een mei Tai zit precies t zelfde!

9. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    WHahahaha nu weet ik t weer niet meer!!!! LOL:D

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Hahaha ja nee maar k vind t anders zo lullig sls j een 'verkeerd' beeld ervan hebt! Maar lekker die manduca doen toch! In elk geval m'n zoontje heeft nooit last van die banden normaal strek ik ze Herl mooi plat dat t echt lekker zit hahaha

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik kreeg de Manduca in mn eentje ook niet erg goed voor elkaar.
    Nu een bondolino, die bevalt mij beter.

12. misa

misa Niet meer actief

Al een keuze kunnen maken?

De manduca, gebruik je die dan met of zonder verkleiner voor een kindje van 3 maand? Ik vind het zonder verkleiner nog te breed en met verkleiner trapt ze steeds naar onderen. Werkt niet mooi. Misschien van de week nig eens proberen. We zijn zo al 2 weken verder. :)

13. Lode

Lode Lid

23 aug 2012
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Misa, dat is het meest genoemde nadeel van de Manduca; rond de 3 a 4 maanden is er een periode dat je kindje meestal wat te groot is om de zitverkleiner te gebruiken, maar nog wat te klein is om het zonder zitverkleiner te doen. Je kunt dat evt. wat proberen provisorisch op te lossen door even een touwtje onder om het rugpand te binden, zodat het daar net even iets smaller wordt en je kindje dus beter zit. Gelukkig gaat die periode ook weer voorbij ;)

Deel Deze Pagina