Ik ben al een paar dagen overtijd Donderdag nog een negatieve test gehad Nu vraag ik me af is er nog een mogelijkheid dat ik eventueel zwanger zou kunnen zijn(dit in mijn 4 NOD )? Ik zelf zit te denken aan een langere cyclus omdat de test negatief was donderdag Heb trouwens wel een op geblazen gevoel en al meer dan 2weken last van mijn buik :S
heb je een regelmatige cyclus? zo niet dan kan het natuurlijk zijn dat je cyclus langer is. Ik hoor af en toe hier dat er meiden zijn die heel laat positief testen. Ik bleek achteraf 4 dagen voor nod al positief te hebben getest. Ik dacht dat mijn cyclus korter was maar die bleek langer. Je kunt denk ik alleen afwachten en over een paar dagen weer testen.
ik testte destijds pas 8 dagen na nod licht positief en bij 11 dagen goed positief. Dus ik ga voor je duimen.
Alvast bedankt voor de reactie meiden Ga morgenochtend nog een keer testen en anders geef ik de moed op
Heel veel succes, en meid,ondanks een flinke draaimolen waar je nu in zit,wens ik je wel alle moed en succes toe !! Dikke knuffel !!
En, nog een test gedaan? Ik had een positieve test in handen op 3 dagen na m'n nod. Dit was 13dpo. Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad? Dat zegt meer over het kunnen testen dan je nod..