Ongepland zwanger van de derde

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Dunc1984, 14 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

15 jun 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zojuist een test gedaan. Ondanks dat ik aan de pil ben, ben ik zwanger van de derde. Die zat niet helemaal meer in de planning zeg maar..

Pff, net nu we besloten hadden om het bij 2 te laten. Weet niet zo goed wat ik moet doen nu...

2. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hallo jaa ik heb dat ook meegemaakt be n toen de pil 1x vergeten en de andere twee waren nog maar 2 jasr en 1 jaar. Maar was wel meteen blij. Ik hoop voor je dat je zelf ook voorzichtig blij kan gaan zijn. Zou even de verloskundige bellen voor eem echo en dan zal je gevoel best omslaan denk ik. Oja alvast gefeliciteerd ook al is het ff schrikken

3. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ben nu inmiddels Zwanger van de 4e haha is juist leuk groot gezin

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Allereerst toch gefeliciteerd! :) wat een schok zal dat geweest zijn.

Life happens while you make other plans. ;)

Ik zou eerst rust nemen, even laten bezinken en een gesprek met je man voeren. Hoe staat hij er tegenover?

En ja, ik zou genieten van dit wonder:D, maar dat is niet helemaal eerlijk, want ik heb een stille (grote) wens voor een derde.

Maar vooral geen overhaaste keuzes maken.

Succes.

5. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

15 jun 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik had ook een grote wens voor een derde, maar manlief niet. Had het eindelijk langs me neergelegd en dan gebeurt er dit.

Ik zit op het werk, maar heb het hem via watts app (hoe erg) alvast laten weten..

Laten we zeggen dat ook hij, net als ik nu, een hoop stress heb nu..

6. Mamoon

Mamoon Lid

21 jun 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef lastig he... hier ongeveer hetzelfde verhaal, ik wil heel graag een tweede, manlief niet. Het is vooral angst, onze knul is kerngezond en heel makkelijk en manlief is nogal een zwartkijker en vraagt zich af of dat ons wel twee keer is gegund. Ik heb na de bevalling geen anticonceptie meer gebruikt, heb gezegd dat man lief er maar wat aan moest doen.. heeft ie dus niet gedaan.
    Nu is ie nog niet echt blij, ik wel. Hij heeft nog 7,5 mnd om eraan te wennen..

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!!!

8. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    Hier hetzelfde overkomen. Aanstaande donderdag wordt ons derde cadeautje gehaald doormiddel van een keizersnede.
    laat het bezinken, praat met je partner en maak dan samen de keuze.
    sterkte met het maken van de keuze

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Moeilijk hoor... Ik ga je toch feliciteren!

Als het niet gepland is is het altijd schrikken natuurlijk.

10. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Gefeliciteerd maar ook veel succes.

IK ben ook onverwachts zwanger van de derde, was erg schrikken, maar met ons motto "komt wel goed" gaan we er volledig voor!

Ik hoop dat jullie samen kunnen praten en eruit komen.

11. magrem

magrem Lid

17 sep 2012
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kwam dit topic tegen, "gelukkig" zijn er dus meer mannen die in eerste instantie ook niet direct tegen het plafond zitten van vreugde ;) Hoe gaat het inmiddels met de mannen? :)

Deel Deze Pagina