whaaa, morgen is het zover... angst, zenuwen, angst!!!!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Acem, Dec 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    Ja, de titel zegt het al..
    Ik word morgen ingeleid... compleet onverwachts...
    Hoorde t gisteren pas...

Mn kindje maakt opnieuw een afbuigende curve volgens de arts groeit hij niet veel meer in mn buik dus "waar wachten we nog op" zei ze gisteren... hij weegt nu 2300 bijna 2400 gram...
    Maak me zorgen wel... hoop dat hij er klaar voor is...

Morgen 08.00uur sochtends melden en ja dan mag mn bevalling gaan beginnen...
    Kindje was laatst nog niet ingedaald...:(
    Ik merk nu dat ik mn buik ontzettend ga missen... 9 maanden ermee gelopen is niet niets (traantje)

Met gods wil word ik morgen of overmorgen moeder...
    En zal mn leven compleet veranderen... tijd om echt volwassen te worden...

Liefs,

Damiana

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Lieve Damiana,

Ik heb je verhaal zo hier en daar gevolgt..
    en lees nu ineens dit berichtje..
    Daarom wil ik je heel veel succes wensen, en geniet nog even van het laatste momentje met je buik..
    Vergeet niet wat je er voor terug krijgt meis: een heerlijke zoon!

Ben benieuwd naar je zoontje, maar dat zal jij zeker ook wel zijn!
    Nogmaals heel veel succes met de bevalling, ik hoop dat alles voorspoedig mag verlopen.

En nog één ding: in alles wat ik heb gelezen.. Je bent er klaar voor!

Liefs en KNUF xx

3. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

Aug 15, 2010
    381
    0
    0
    Hee meid,

Nou heel veel succes en of je bevalling nou lang of kort duurt, meevalt of tegenvalt, het is het zoooo vreselijk waard. Je gaat morgen het mooiste moment in je leven meemaken en het zal inderdaad je leven veranderen maar in positieve zin! Ik heb al een dochter en het is zo vreselijk mooi en fijn om moeder te zijn!

Dus heel veel succes morgen, en geniet van het moment dat je zoon bij je neer wordt gelegd! En denk dan, "zo dat heb ik toch mooi even gedaan!"

Heel veel liefs van Kelly xxx

4. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Hee Damiana, toch eerder dus. Nou, je bent vast in goede handen in het ziekenhuis! Voor jou en je kindje. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan, en hoe groot ie nu uiteindelijk geboren wordt.

Heel veel sterkte!!!!

5. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

Aug 22, 2008
    1,898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Dat is even schrikken voor je. Alle emoties zullen wel langskomen. Morgen ga jij je kindje zien en dat is bijzonder.
    Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling gaat krijgen en ga genieten van je kraamtijd (ook al zijn de wolken niet altijd roze!).
    Ik heb je vanaf het begin je verhaal gevolgd en ik hoop daarom ook dat je vanaf morgen een nieuwe mooie start mag maken. Succeeeeeees en veeeeeeel sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Vonnie

6. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    3,373
    522
    113
    Female
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    nou meid heel veel succes morgen en denk maar zo morgen heb ik me wondertje in me armen en geniet er lekker van!

7. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Lieve Damiana, heel veel succes morgen!! Je kan het en je gaat een fantastische moeder worden!

8. luuus

luuus Niet meer actief

veeel succes meid!!!!!

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Heel veel succes!!! :)

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Hey meissie,

Hou niet te erg vast aan het feit dat je morgen je zoontje gaat krijgen he, kan wel maar kan ook die dag erna zijn...niet dat je helemaal teleurgesteld bent later...

Ik ben er ook namelijk op gewezen door de VK, de Gyn en nog wat andere vrouwen die ook eerder zijn ingeleid.

Raar idee he, dat we straks mama zijn.. zo mooi en bijzonder maar tegelijkertijd ook nog zo onwerkelijk en eng!

Maar je moet maar denken; er zijn al zooooo veel vrouwen voor ons geweest, die ook zijn ingeleid en over het algemeen allemaal goed gegaan! Je bent in het ziekenhuis dus er kan snel ingegrepen worden mocht er iets niet gaan zoals het hoort.

Ik ben heel benieuwd naar je zoontje! Nogmaals heel veel sterkte!

Dikke X Guusje

11. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    He lieve meiden,

Thanks allemaal voor jullie reacties.. t is echt fijn om jullie positieve post te lezen... ik krijg daar zoveel kracht van... heb deze nacht liggen piekeren over van alles..

En nu ik dit allemaal lees, dan denk ik " ik moet positief blijven" jullie geven me zoveel positieve energie...

@guusje yep klopt morgen, vrijdag of misschien zelfs zaterdag you never know idd...
    Het worden hele lange vermoeiende en pijnlijke dagen misschien maar ja. Alles gebeurt om een reden.

@smartie ja meid uiteindelijk komt hij eerder... hoop voor jou dat jou kindje gewoon mag blijven tot hij zelf besluit te komen dat is beter...

@vonnie thanks meid je kent mn verhaal idd super lang geleden alweer en toen was t nog zo vers mijn zwangerschap.. wat schiet de tijd op zeg. Nou mijn ex is iig bij me.. en hij steunt me 100%... morgenochtend haalt hij me op... :( mijn moeder vroeg gisteren of we weer wat hadden... denk dat ze dat stiekem hoop.. vond t zo erg om nee te zeggen. Relatie zit er gewoon niet meer in. Maar ben allang blij dat hij van het kindje houd en er voor hem zal zijn.

@ de rest super dank jullie wel... ik ga proberen te genieten vandaag... hoewel ik t gevoel heb ineens dat ik nog zoveel moet doen...

Liefs

12. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    spannend hoor! maar geniet nog van de laatste dag. Ga niet als een gek nog dingen doen dat je uitgeput in het ziekenhuis aankomt. Doe alleen de hoognodige dingen.

Succes morgen :D

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh meid, wat ontzettend spannend. Ik kan me voorstellen dat je er een beetje de zenuwen voor hebt. Maar trust me, ondank de pijn vond ik het de meest bijzondere ervaring ever! Succes meisje!!!!

14. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    ja... ik heb alle dekentjes laten wassen... wil mijn eigen bed nog verschonen en kamer afstoffen... mijn auto nog even van binnen schoonmaken...
    of op zn minst even afstoffen.... Heb maandag namelijk soort van autopech gehad :D koppeling deed het ineens helemaal niet meer hahaha... en mijn auto stinkt nog naar rook/ brand uit de motorkap... wil even kijken of ik die geur in ieder geval weg kan krijgen... en anders moet ik maar met de auto van mijn ex gaan maar die wil ik niet.. hij schudt teveel... ;)

misschien komt mijn nicht me nog even helpen dus dat scheelt.

15. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    ja erg he die spanning bah... je weet gewoon ongeveer wat je te wachten staat.. althans ik neem aan dat ze je dat specifiek vertellen...;) het lijkt me zoveel pijnlijker dan als het gewoon natuurlijk komt...

Opzich, het enige waar ik me echt zorgen om maak is om mijn kleine man... ben alleen zo bang dat hij er nog niet klaar voor is...
    Maar ja.. zoals velen zeggen ik ben straks in goede handen en hopen dat wij beide het goed maken....;)

Als alles achter de rug is en mijn zoontje kerngezond is en ik het ook goed maak dan zal het waarschijnlijk ook de mooiste dag worden...
    :)...

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Natuurlijk wordt het je allermooiste dag! Ga daar vannacht maar lekker over dromen, en denk maar niet aan al het andere!

17. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    :D ik zou het graag willen... dat ik vannacht goed kon slapen maar ik denk dat mijn ogen niet gaan sluiten deze nacht...
    :$ kom ik bij het ziekenhuis met wallen tot onder mijn oren:D...

kan er nu wel om lachen maar morgen sta ik daar te knijpen van de zenuwen... arme ex vriendje gaat vast bont en blauw naar huis:D

18. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow wat spannend!!!!

Geniet ervan he......

succes.

19. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    thankssssssssss..
    Genieten komt hopelijk daarna... haha..zie erg tegen de weeen op...
    :$ sommige vrouwen schreeuwen letterlijk de hele kamer bij elkaar...
    Zucht... hoop dat ik niet zo hysterisch word van de pijn....

20. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    Zat net te denken... een groot voordeel aan inleiden is dat je je gewoon netjes kan scheren :D en heerlijk gedoucht kan bevallen...

Mijn zus tijdens haar eerste bevalling had zoveel pijn dat ze niet eens de douche in kon toen ze weeeen had...
    Maar ja dat is een van de weinige voordelen.

Share This Page