postnatale depressie en ervaringen met arbo arts

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mientje1982, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mientje1982

25 apr 2010
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    beste dames

ben in augustus bevallen van een dochtertje. In de zwangerschap al had ik last van veel stemmingen,angstaanvallen,piekeren en concentratieproblemen. na mijn zwangerschap zijn de klachten erger geworden. Ben nu helemaal niet in staat om de huishouden te doen. Zel met douchen en tanden poetsen wordt ik gedwongen. heeft iemand hier ervaringen mee.

moet volgende week voor het eerst naar de arbo wat kan ik eigenlijk verwachten. wel ben in behandeling bij de psycholoog en psychiater.

groetjes

natascha

2. mientje1982

25 apr 2010
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    niemand

3. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Het spijt me, geen ervaring hiermee, ik hoop dat iemand anders je kan adviseren

4. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ik heb ook geen idee, maar ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen. Lijkt me een hele moeilijke situatie waar je in zit.

5. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoi,
    Ben zelf nu voor het eerst zwanger en heb in de eerste 20 weken wel veel last gehad van angsten en veel piekeren.
    Had daarvoor ook wel last van angsten maar dat werd nog meer versterkt.
    Heb wel voor mijn zwangerschap al hulp gezocht en ben toen ik net zwanger was in behandeling gegaan van een psycho therapeut.
    Ben op den duur ook volledig in de ziektewet gegaan en ben het weer op gaan bouwen, per volgende week ga ik weer volledig aan de slag, ben niet bij een arbo geweest dus daar kan ik verder niks over zeggen.
    Dit heeft mij erg geholpen en het is nu zo goed als weg.
    Het kwam door slechte rouwverwerking.
    Wil je heel veel sterkte wensen!!!!
    Liefs

Deel Deze Pagina