gefeliciteerd! heb je de bevalling alleen gedaan of was de papa er toch bij? (heb je dagboek gevolgd)
Gefeliciteerd... Weer een december mama erbij. Hoop dat je zoon zo snel mogelijk bij je mag komen. Geniet er van...
He meiden ben ik weer. Thanks voor alle felicitaties waardeer ik heel erg. Ben nu aan t ontbijten.. vanacht nog wezen kijken bij de kleine.. heb hem nog even vastgehouden.. Suiker zat gisteren goed en temp ook... het gaat voor zover ik weer goed... straks weer even kijken... @limeke ja mijn ex hield mijn hoofd vast en hielp me met persen door met me te pffffen .... Hij is er nog.. en helpt me heel veel hij doet t bij de kleine ook prima.... Cris reageerd erg op zijn stem En als ik hem vast heb dan geniet hij ervan.. hij huilt meteen als we hem in bed leggen.. Hij heeft echt een ondeugend gezichtje... Zooo een snoes he... hij heeft bij zijn navel een blauw plek... had hij al bij de geboorte volgens arts heeft hij er geen last van.. hopelijk is er niets ergs. Ik heb 5hechtingen van de bevalling heb dus veel pijn bij t staan en zitten ... heb ook veel bloed verloren maar ja. Zometeen hoor ik denk ik of we naar huis mogen... als cris niet mag dan blijf ik ook..... Nou tot gauw
PROFICIAT!!!!! Gelukkig is alles goed gekomen. Je zal wel heftige dagen achter de rug hebben. Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen, neem wel de rust (als het kan) dan genees je sneller. Ik ben blij voor je dat papa er ook was en jou zo goed heeft gesteund, het zal niet makkelijk zijn als hij weer zijn eigen leven gaat leiden. Maar voor nu; Genieten van je prachtige zoon met een hele mooie naam! Drie dikke kussen voor jullie allebei! xxx
Hey meis, Fijn dat je zulke goede steun van je ex had/heb, dat heb je ook echt nodig! Ik hoop dat jullie senl naar huis kunnen. Lekker uitrusten nu! Liefs Guusje
Hi meis, Gefeliciteerd met jullie zoon! Zo te lezen heb je het supergoed gedaan! Nu herstellen en aansterken jullie en vooral van elkaar genieten!
Jaa thanks allemaal... Mijn kindje maakt t goed.. hij is wel helaas wat afgevallen hij weegt nu 2430 gram Maar ja temp was goed..... en suikers ook die hoeven ze ook niet meer te controleren... Rond 12uur ga ik hem weer voeden... en daarna weer kolven heb nul melk.
Meissie!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Wat een prachtige namen hebben jullie hem gegeven. Wat vind E ervan, heeft ie het een beetje bij kunnen houden de bevalling. want t is toch wel vrij snel gegaan allemaal. hopelijk heb je snel voeding en kan de kleine vent beginnen met een inhaal race. hele dikke knuffel en lekker genieten.
mooi om te horen dat temp en suiker wel goed is!... geniet van je mannetje!... en hoe vind de kersverse vader het allemaal??? rust lekker uit meid!!...
Gefeliciteerd!! Enne, vergeet niet je geboortekaartje en een kopie van de geboorteakte op te sturen naar Lodger, omdat je op de 10de bevallen bent krijg je er eentje gratis
He meiden... mn kindje is eindelijk weer bij ons... Als het goed blijft gaan dan gaan we morgen naar huis.. mijn borst is nog leeg dus dat is wel jammer... Ik blijf kolven.... bij de ene borst komt wat vochť uit... Maar de ander niet... De hechtingen doen nog pijn maar ik bloed minder.. Ik heb net eindelijk kunnen poepen ... dus het gaat wel ok gelukkig... Mijn buik is zo blubberig hahahaha super lelijk maar mn ex en ik hebben een prachtig kind gemaakt. Ben echt helemaal weg van hem... @guusje dinsdag mag jij... hoop dat t goed gaat meid