heel erg veel succes meid! Ik hoop voor je dat alles goed gaat en je een voorspoedige bevalling hebt!
ja volgens mij zitten hier echt heeeeel veel meiden die haar hebben gevolgd en ''kennen'' en super benieuwd zijn naar de uitkomst! ik wel in ieder geval hoor! kan niet wachten...hoop echt dat het allemaal goed gaat! beter dan goed! dat verdiend ze zeker na alle ellende des te meer toch!!
He meiden ben ik weer even update... zit nu op de wc hahaha kreeg ineens wat krampjes... Maar ja over de inleiding Ik heb een half uur aan de ctg gezeten hartfilmpje was perfect... Daarna bloeddruk en temperatuur... Daarna heeft ze gevoeld hoe hard of zacht mn baarmoeder mond was nou met 2vingers in mn gaatje auw deed pijn... enja 1cm ontsluiting al.... had ik... Van al die voorweeen van de afgelopen dagen... Nou toen heeft ze t eerst pilletje in mijn vagina gebracht en kreeg daardoor veel harde buiken met menstruatiepijn... nu alleen menstruatiepijn Moest een uur blijven liggen aan ctg om te kijken hoe baby erop reageert.. Nou dat ging prima tot we even een schrikmoment hadden... Hartslag zag ineens op 74 60 80 114 een hele poos... Ik was echt van slag... moest huilen van de schrik... Maar toen was t weer normaal... We hebben gevraagd wat t was en ze zeiden mogelijk mijn hartslag... Nou ik ben nu van de banden af dus 5 voor 5 komt de 2de pilletje... en morgen mag ik waarschijnlijk aan de infuus... als t niet doorzet natuurlijk... krijg ik morgen de 3de en dan pas infuus... Nou dat was t voor even liefs.
Nog steeds spannend! Ik hoop dat het goed gaat met je en dat je de pijn onder controle kunt houden. Nog even volhouden!