Spannend zeg, kan misschien nog wel ff duren.... of misschien ook niet Je hebt genoeg supporters in ieder geval daar kan het niet aan liggen
Geen nieuwe update.. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat.. Hopelijk verloopt alles voorspoedig en heb je snel je mannetje in je armen.. xx
Hello ben ik weer 2de pilletje is ingebracht bahhh geen pretje... Hang weer aan de ctg... Harde buiken zijn er maar niet al te pijnlijk...
Ik beval waarschijnlijk morgen... hier nog geen heftige pijn... wel harde buiken.... nu film kijken met exlief.
Hey Damiana!!! Heel veel succes morgen, hopelijk heb je snel je kleine ventje in je armen. geniet! liefs fontana
He meiden laatste update voor vandaag... lig nu aan de ctg half uurtje en dan krijg ik een slaapmiddel zodat ik goed kan uitrusten... morgen om 7uur komen ze kijken hoeveel cm ontsluiting ik heb bij 2cm breken ze mijn vliezen en dan mag ik de infuus met hetzelfde hormoon als t pilletje en wat mn lichaam aanmaakt en dan begint de bevalling echt..... Morgen meer xxxxxxxxx nu ctg nog en dan ex verkrachten grapje.. en dan slapen
wauw meis super spannend! heel erg veel succes met de bevalling en we lezen het gauw he hoe het kleine mannetje heet en hoe het is gegaan. zet em op!
Hoe is je nacht geweest? ook echt nog lekker kunnen slapen? Ik hoop dat je er klaar voor bent! en dat je lichaam vast een stukje werk heeft gedaan vannacht.. Heel veel succes en we zijn benieuwd naar je wondertje!!! xx