We zitten allemaal een voor een jouw topic bij te houden voor updates volgens mij Succes vandaag meid!! Liefs
Hee Damiana! Ik lees net even alle berichten van gister t/m nu. Maar ik geloof mijn ogen niet haha. Tot nu is mijn bevalling van mijn dochter een paar jaar geleden PRECIES zo gegaan! Aan die CTG en die pilletjes, 's-avonds nog te weinig ontsluiting voor een infuus en dus slaapmiddel en de volgende ochtend aan het infuus. Wat daarna gebeurde dat vertel ik wel als je bevallen bent hihi. Meid heel veel succes en ik hou het vandaag goed in de gaten! Kom op meid, je kan het! en hou mij en alle mede dames in dit topic op de hoogte! Spannendddddddddd hihi Groetjes Kelly!
Nog niets gehoord van damiana zie ik. hopelijk gaat alles goed en kan ze snel genieten van haar kereltje! Ze heeft wel een mooie geboortedatum vandaag 10-12-2010!
Zo lief en leuk dat iedereen in spanning zit, denk (en hoop voor haar) dat de volgende update pas vanmiddag is met de mededeling dat Jesse gezond is geboren hihi!
oooohhh, hoe zal het met je zijn nu.... Zet hem op meid!! Nog ff en je hebt je kereltje in je armen!! Liefs Guusje
Ook ik kom weer even spieken.. maar nog geen nieuws lees ik.. heerlijk om al die betrokkenheid te zien! Super!!