whaaa ons huis staat nu te koop!

Discussie in 'De lounge' gestart door susanne1979, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hihi

    Toch vreemd hoor... heb je besloten om te gaan verhuizen (ivm nieuwe baan van mijn man) staat er al heel snel een bord in de tuin.
    Vanmorgen is de makelaar alles komen opmeten en foto's komen maken en vanavond staat ons huis dan al op de website van de makelaar..

    Raar hoor.. Dit is ons eerste huis wat we gekocht hebben en dus ook de eerste keer dat we een huis gaan verkopen.. spannend!

    Vonden jullie het ook zo vreemd?
     
  2. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Nee, eigenlijk niet. Ik ben juist blij dat we de stap hebben genomen om ons huis in de verkoop te zetten, want als ik kijk wat we er voor terug krijgen, een joekel van een nieuw huis, waar ik ontzettend blij mee ben !
     
  3. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Nee, wij hebben het gewoon zelf gedaan, ons huis op Marktplaats gezet en een bord in de tuin en binnen een maand was het weg!
     
  4. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wij hadden onze flat verkocht en een huis ervoor terug gekocht had er absoluut geen moeite mee was blij dat we weggingen uit de flat.(het was heel gehorig)
     
  5. Hellepelle

    Hellepelle Bekend lid

    10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Ik vond het wel heel erg raar... Wij zijn ook verhuisd naar een heel groot mooi nieuw huis, echt ons droom stekkie. Maar ik had wel heel duidelijk een gevoel van afscheid naar het oude huis toe. Uiteindelijk zijn we daar toen begonnen, en ook van daaruit getrouwd. Als je er dan "zomaar" afstand van doet..... voelde eerst niet lekker. Nu we bijna een jaar in het andere huis wonen, is het gevoel duidelijk minder! :) Maar ik kom nog regelmatig langs het oude huis gereden en dan heb je toch een raar gevoel in mijn buik. Das toch een beetje ook mijn huis, denk ik dan!
    Dus Susanne, ik vind het heel herkenbaar wat je schrijft :)
     
  6. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Succes ermee.
    Blijft altijd spannend!
     
  7. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    nee ik zelf had er ook niet zoveel problemen mee. mijn man had er meer probelemen mee aangezien we er veel hebben meegemaakt.
    maar nu we in ons nieuwe huisje zitten is hij blij dat we het gedaan hebben.
    succes hoop dat het snel verkocht is.

    liefs susanne
     
  8. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik vond het ook erg om mijn appartementje te verkopen. we hebben daar ongeveer 3 jaar ingezeten en we waren er gewoon aan toe om naar een echt grote mensen huis te gaan. Op de dag dat we de koopakte gingen tekenen en dat we het echt kwijt waren heb ik toch wel de nodige tranen moeten weg slikken. Als ik er nu langs kom dan blijft het ook nog steeds "ons" appartement.
    Dus ik kan me heel goed voorstellen dat je je raar voelt!
     
  9. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    ik had er wel erg veel moeite mee..
    en toen het verkocht had vond ik het zo er hihi..
    maar nu ben ik er super blij mee want we hebben er echt een joekel van een huis terug
     
  10. manouk

    manouk Actief lid

    26 apr 2006
    291
    0
    0
    Wij wonen nu in een appartement en gaan in september 3x zo groot wonen en weg uit de stad. Ik had er dus niet zo veel moeite mee om ons appartementje te koop te zetten vanwege het mooie vooruitzicht.
    Maar... wij hadden het geluk dat ons huisje al binnen een week verkocht was, en sindsdien voel ik me niet meer thuis in mn huisje.
    Het voelt nu al gelijk als iemand anders zijn huis. Zo doe ik mijn schoenen tegenwoordig altijd uit , want ja ik zou de vloer maar beschadigen met mn hakken. Ik durf meubels niet meer te verschuiven uit angst krassen op de vloer te maken. En zo zijn er nog wel 100 andere dingen die ik eerst altijd wel deed, maar nu dus niet meer.
     
  11. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Spannend Suus :D
     
  12. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    wij zijn 5 jaar geleden van ons oude huurhuis naar deze verhuisd.een vele betere buurt,veel groter enz enz.

    maar toch blijft het andere huis "mijn"huis,omdat ik er mijn twee kinderen heb gekregen.
    ben nl. in dat andere huis gaan wonen,en de eerste nacht dat ik daar sliep ben ik eteen bevallen van mijn eerste zoontje.2 jaar later mijn tweede zoontje.en drie dagen na zijn eerste verjaardag zijn we verhuisd.
     
  13. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja pcies zo voel ik dat ook.
    Ik heb hier ook mijn 2 kids gekregen... nouja 1 in het ziekenhuis even verderop en Tim ook thuis.
     
  14. Elfje Arwin

    Elfje Arwin Actief lid

    9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Ja en nee,

    Ik vond het wel vreemd omdat je er toch wel een hele tijd in geleefd hebt.
    Maar een nieuw begin, is veel mooier en nog beter !

    Ik hoop dat je het huis snel kunt verkopen, ik werd op het laatst helemaal gek van de mensen die elke week kwamen kijken....
    Het huis moest vanwege de kijkers altijd op en top schoon zijn...
    en ik ben niet zo'n super poetser hou wel van netjes maar op en top schoon is niks voor mij hahaha
     
  15. trutje

    trutje Fanatiek lid

    12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Pfff succes... wat een stress he? Wij willen ons huis ook gaan verkopen. Maandag komt de makelaar langs om tips te geven e.d.

    Ik zag iemand antwoorden dat ie zelf het huis te koop had gezet. Nooit bij nagedacht... Misschien een overweging waard!
     
  16. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja je kan het proberen. Wijzelf hebben dat ook overwogen maar de duidelijk brochure die van ons huis gemaakt zou worden gaf toch de doorslag voor een makelaar.
    Ook het feit dat je dan zelf alles moet regelen, stond ons niet zo aan.
     
  17. trutje

    trutje Fanatiek lid

    12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Aan wat voor regeldingen moet ik dan zoal denken, susanne? Het wordt voor mij ook de eerste keer ;)
     

Deel Deze Pagina