Onzeker

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Anna32, 6 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna32

Anna32 Lid

6 feb 2021
    8
    0
    1
    Vrouw
    Hallo dames. Ik ben nieuw hier en ben 30.3dagen zwanger. Ik zit in een dilama.
    Het zit zo ik heb namelijk een grote fout gemaakt in mijn leven waar ik nu elke dag spijt van heb. Ik heb namelijk 1 dag sex gehad met mijn ex 2 weken later met mijn huidige vriend, nu weet ik niet zeker van wie de baby is.. Ik zal wat duidelijker zijn. 12juli in de middag heb ik sex gehad met mijn ex en ergens na 23juli weer met mijn vriend. Ze houden de uitgerekende van de termijnecho aan. Ik weet niet meer wanneer mijn laatste menstuatie was.de verloskundige zegt dat de baby van mijn vriend is omdat daar zoveel tijd tussen ziet en dat ik al veel verder moest zijn in de zwangerschap als het van mijn ex was. Wat denken jullie dames. Door de zenuwen en hormomen ben ik alles vergeten. Ik dacht na die 12de nog ongesteld te zijn gewonden maar dat weet ik niet meer zeker. Ik hoop op jullie steun dames want ik ben geestelijk helemaal op door dit gebeuren. Ik denk er constant aan, heb geen rust in mijn hoofd. Ik heb zoveel spijt en ben ook zo erg bang. HELPP ME ALSJEBLIEFT

2. Mila1988

Mila1988 Bekend lid

19 feb 2020
    989
    587
    93
    Vrouw
    Wat vervelend. Waar ben je precies bang voor dan ?

Heeft je verloskundige gezegd wanneer de bevruchting ongeveer heeft plaatsgevonden?

Je hebt nu natuurlijk ook hormonen die door je lijf gieren.

3. Anna32

Anna32 Lid

6 feb 2021
    8
    0
    1
    Vrouw
    Bang dat de baby niet van mijn vriend is. Bang dat hij me gaat verlaten dan. Ze zei dat het na die 23ste is gebeurt. Zo is het uit de termijnecho gekomen. Maar die gedachtes maken me gek. Ik zit elke keer met de vraag stel dat ze het verkeer hebben.

4. Mila1988

Mila1988 Bekend lid

19 feb 2020
    989
    587
    93
    Vrouw

Zekerheid in het leven heb je nooit. Maar de verloskundige zal het toch goed berekend hebben lijkt me.

5. Anna32

Anna32 Lid

6 feb 2021
    8
    0
    1
    Vrouw
    Dank je dat ze ernaast kunnen zitten. Maar dan zal er wel een week verschil moet zitten

6. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Wanneer is je uitgerekende datum nu bepaald?
    Wat naar dat je hier nu zo mee zit en met je angsten geen blijf weet. Als de vk je zegt dat de bevruchting zeker na de 23e heeft plaatsgevonden zou ik het toch proberen loslaten meid ❤️

7. Anna32

Anna32 Lid

6 feb 2021
    8
    0
    1
    Vrouw
    14april ben ik uitgerekend.deze datum is bepaald door de termijnecho. 2x een termijnecho gehad. 1 met ongeveer 10weken en de andere 12weken, eerste echo was ik op 16april uitgekomen maar bij de 2de toch op 14chuit gekomen en dat hebben ze aangehouden en met 20 weken is de uitgerekende datum ook het zelfde gebleven. De baby groeit als gemiddelde. Ik hoop dat het nergens voor nodig was al deze angst..

8. Anna32

Anna32 Lid

6 feb 2021
    8
    0
    1
    Vrouw
    Dank jullie wel dames. Ik voel me al best wat rustiger. Ik kon nergens mijn verhaal kwijt

9. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Dan ga ik ook zeggen dat het kindje het meest waarschijnlijk van je vriend is ;)
    Stel nu nog: je had seks op 12 juli, sperma overleefd +- 3 dagen dan kom ik uit op 7 april.
    Als ik 23 juli aanhou kom ik uit op 15 april.
    Een dag meer of minder is uiteraard ook logischer dan een hele week.

100% zeker kan je helaas niet zijn.
    Is je vriend op de hoogte van de situatie?

YellowEyes vindt dit leuk.
  10. Anna32

Anna32 Lid

6 feb 2021
    8
    0
    1
    Vrouw
    Nee hij is niet op de hoogte. Hij zal het niet accepteren .

11. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Volgens mij even geleden ook al precies zo’n verhaal gelezen. o_O

12. Anna32

Anna32 Lid

6 feb 2021
    8
    0
    1
    Vrouw
    Echt? Waar heb je get gelezen

13. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Ik herken het verhaal ook (naar bed met ex en zwanger) en aangezien TS 30.3 zwanger is denk ik haast dat dit dezelfde persoon is.

mxm vindt dit leuk.
  14. Anna32

Anna32 Lid

6 feb 2021
    8
    0
    1
    Vrouw
    Nee ik ben het niet dames Ik ben vandaag 30weken en 5dagen zwanger.. wrm zou ik mijn verhaal 2x plaatsen.

15. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

1 aug 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Ik wilde nog even reageren want ik ben nl ook op exact 14 april uitgerekend. Ik weet héél zeker dat mijn eisprong op 20 juli was. We hebben 1x seks gehad die week en dat was op 19 juli. Ik had dit keer een eisprong op dag 14 van mijn cyclus, even ter vergelijking. Ik zou toch ook eerder gokken dat het kindje van je vriend is en niet van je ex.. Maar lijkt me sowieso erg stresserend dit. Ik zou het wel 100% willen weten denk ik.. Je kan altijd een vaderschapstest laten uitvoeren als het kindje geboren is. Veel succes in ieder geval, en probeer nu maar te genieten van de laatste weken met dat kindje in je buik!!

Deel Deze Pagina