Haha erg he Maar ik heb ook echt geen kwaaltjes.. net als bij de vorige zwangerschappen. Alleen gisteren wat steken zoals bij een menstruatie dus toen begon ik een beetje te twijfelen
Wat leuk! Ook zwanger van de derde! Gefeliciteerd! Hier tot nu toe ook nog totaal geen gevoel van zwangerschap, heb nergens last van. Alleen af en toe een wat zeurend gevoel in mijn onderbuik en rug
Jij ook gefeliciteerd! Mijn vorige twee zwangerschappen waren ook zonder kwaaltjes en gelukkig ook zonder overgeven dus ik hoop dat dat nu weer zo gaat.
Ik heb twee meiden van 3 en 6 als de baby komt zijn ze bijna 4 en 7. Lijkt me wel heel lekker dat ze dan allebei naar school gaan. Helaas waren mijn baby’s niet makkelijk, vooral de eerste drie maanden veel huilen. Nu heb ik dan alle tijd voor de baby als de oudste twee op school zitten. Bij jou zitten ze wat dichter op elkaar hè ? Had jij ook makkelijke zwangerschappen ?
Wat leuk! Leuke leeftijden ook, je kunt ze alles goed duidelijk maken. Ideaal lijkt me dat. Bij ons zit er 1,5 jaar tussen de oudste en de jongste, en zometeen ook weer 1,5 jaar tussen de middelste en de baby dan dus. Wel druk hoor, maar ach, dat overleven we ook wel weer Ik heb hele makkelijke zwangerschappen gehad dus hopelijk gaat dit keer ook alles gewoon vlekkeloos
Zo mooie test gefeliciteerd !!!, Ik was de maand dat ik dacht niet zwanger te kunnen worden door weinig vrijen ook zwanger geworden was ook zo onwerkelijk .
Zal inderdaad druk worden maar alles heeft zn voors en tegens! Met de leeftijden van mijn kinderen zit je weer met zwemles, sport, schooltijden en spelen na school Eerste jaar zal wel weer overleven worden
Nou inmiddels een reactie gekregen over de paaseitjes en deze zijn helaas wel gevuld met echte advocaat en dus ook alcohol.. ben ze nu maar aan het uitdelen