Hai luitjes, Inmiddels 5 dagen overtijd maar nog steeds geen spoor te bekkenen dat mijn menstruatie op gang zou komen, op de krampjes na. Wat ik nu ga neerzetten kan voor sommige onsmakelijk zijn en wie daar niet tegen kan, kan me topic maar het beste wegklikken Gister toen ik op het toilet zat, voor de grote boodschap, viel mij op dat ten eerste het niet zo makkelijk ging.. kon niet hard uhmmm persen want dat was gevoelig in mijn onderbuik en ten 2e de kleur van mijn ontlasting was zo ontzettend licht! dat het lijkt alsof mijn darmen niet het werk doen wat ze zouden moeten doen. aan de voorkant kwam er een prop slijm uit het was een stevige mulsie en kon zeg maar niet uit elkaar vallen/druppelen. het was helder. en me menstruatie krampen waren tot vanochtend aan toe zo goed als weg. (dit is overigens niet de eerste keer deze dagen dat ik zo een prop 'afstoot)' ik schaam me bijna dat ik dit neerzet maar ben toch wel benieuwd.. of er mensen zijn die dit ook hebben?! ik heb zojuist 3 testen besteld van deze website. ik weet niet hoelang het duurd voordat ze hier zijn maar wil vrijdag weer testen. gister namelijk negatief getest.. ik hoop dat iemand dit herkend en iemand mij gerust kan stellen. nogmaals onzettend sorry voor het wat onsmakelijke verhaal. alvast bedankt!
volgens mij is dat cervixslijm heb ik ook weleens gehad en elke keer dat ik het had bleek ik zwanger 6 jr trug met me zoontje en nu succes
Die menstruatie achtige krampen kunnen ook betekenen dat je baarmoeder groeit. Als je al 5 dagen overtijd bent, en dat slijm.... Zou zeggen van wel,maar je had negatief getest? Zeg ook niet veel hoor, even op die testen wachten Spannend duim voor je. jessica
Ik ben nu bijna 18 weken zwanger en heb ook dat slijm en ook ik kan moeilijker naar het toilet dan anders... dus het zou kunnen.. Van symptonen kun je niet altijd wat opaan, je lichaam kan je ook voor de gek houden.. Maarja, je bent ook overtijd! Ik ken wat meiden die pas een positieve test hadden na 3 weken overtijd te zijn! Vrijdag dus maar weer testen en als er dan nog niks uitkomt kun je misschien de huisarts naar een bloedtest vragen? Daarin kunnen ze altijd zien of je zwanger bent of niet. Succes met afwachten! groetjes Pam