Ons dochtertje is geboren met 28w6d ik ben al die tijd al aan het kolven voor haar. Helaas nog steeds niet genoeg van alles al gedaan maar niks lijkt te helpen. Volgende de lk kan ik nog domperidon gaan gebruiken als laatste redmiddel. Nu mijn vraag toen jullie domperidon zijn gaan gebruiken met hoeveel ml is jullie productie omhoog gegaan?
Hoi hoi Ik ben ook domperidon gaan gebruiken samen met fenegriek capsules van de tuinen 3x daags en ik kolfde s avonds voor een fles bv met pap. S avonds kolfde ik eerst in totaal rond de 100 ml en sinds ik de domperidon ben gaan gebruiken samen met fenegriek kolf ik rond de 250 a 300 ml in totaal.
Ik ook 100 in totaal. Dagtotaal per 24 uur 250 ml dus ook niet geweldig maar heb haar tot 40 weken deels kunnen voorzien van mijn melk. Daarna gestopt omdat ik het niet meer trok.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee...mijn borsten doen niet mee aan kolven. Het enige wat ik weet is dat dochter ineens wel genoeg groeide terwijl het daarvoor achterbleef.
Niet naar de cc's gekeken, maar na domperidon kwam ze minder vaak en groeide ze beter. Dus er was vast meer melk.