En weer een klaag topic erbij . Ben pas op de 10 weken en word gek van mezelf. Voel me meest van de tijd niet lekker. Kan s'nachts bijna niet slapen van of de honger of omdat ik om het uur moet piesen. En omdat mn hoofd ontploft van allemaal niet relevante dingen . Ik herken dit zo niet van mijn vorige zwangerschap. Daar was ik de rust zelve. Zo wilde we vorige keer niet weten wat het werd. Toen ik erachter kwam dat ik weer zwanger was dacht ik dat weer niet te willen. Maar pfff wat kan ik toch onrustig worden van het idee dat ik nog zolang moet wachten tot we het weten haha. Stomme hormonen slaat gewoon nergens op. Hebben jullie dat ook wel eens dat je gek word van jezelf ?
Haha het is wat heb de eerste weken ook slecht geslapen.. Hier is het de eerste.. en eerste weken lag ik op bed van ooh zou het echt zo zijn of verbeeld ik het me?!.. Hoe en wat gaan we allemaal regelen, welke kamer wil ik, wat van soort behang etc etc .. maar goed na de 8 wkn echo had ik de bevestiging dat het echt zo was, en ik het me niet verbeelde.. en de qua andere gedachten die zijn vanzelf tot rust gekomen Gelukkig nooit extreem hoeven plassen.. en nu nog steeds niet .. Oh nu moet je niet denken dat ik niet kan slapen, of vroeg wakker ben.. ik mag nog op bed zit in de nachtdienst..en leuk om even 'fris' berichtje voor bij zien te komen!!... Moet wel zeggen dat de kleine echt super druk is vannacht.. overdag nog niet zo mee gemaakt.. vraag me nu af of hij/zij dat ook is als ik lekker lig te slapen.. grappig idee! Dat je weinig van mee krijgt.. zal er vanzelf wel x van wakker worden Succes met alles, het komst vast op zijn pootjes terecht!
Poeh nachtdienst lijkt me zwaar haha. Mijn zoontje werd altijd druk als ik juist lekker effe op de bank plofte. Maar tijdens de nachten indd ook nooit wakker van geworden toen. Blijft gek he dat gewiebel in je buik. fijne dienst nog!
Vind t juist erg lekker nachtdiensten.. werk in de zorg en overdag is dit een hele hectische afdeling..maar 's nachts is het heerlijk rustig! Aantal bewoners die even naar toilet moeten en verder eigenlijk niks!.. Dit is wel de laatste hierna mag ik niet meer in de nacht.. nouja ook weer niet heel erg En t gewiebel is zeker vreemd maar vind t ook erg gezellig ben iig niet alleen vannacht haha
Niks zo veranderlijk als een zwangere dame. Jep! Ik herken je verhaal. Moet zeggen dat het welnu minder is. Denk dat de eerste 12 weken echt nodig waren om aan het idee te wennen. En ik kon nachten wakker liggen alleen al om de kleur van de babykamer te bedenken. Kon het gewoon niet uitzetten. Of aan alle andere dingen die moest worden geregeld voor de bevalling. Nu heb ik zoiets: ach we hebben nog 4,5 maand ofzo. Relax! Maar in het begin was ik alles al in mijn hoofd aan bet bedenken. Het plassen is bij mij met 16 weken een stuk minder geworden... Ook niet meer misselijk en meer energie. Heerlijk! Geniet nu echt veel meer dan in het begin. Nu heb ik af en toe het idee dat ik een schop tegen de blaas krijg. Dan voel ik me ineens ongemakkelijk bij mijn blaas, en dan moet ik ineens!!!! Heel nodig!
Hier was het ook stellig: we willen niet weten wat het word. Maar ooooo ben zooo nieuwsgierig! Kan echt niet meer wachten!!!