Dat kan indd, Ik heb vandaag ook getest en zat op 28 dagen is ook best vroeg vind ik zelf Van harte gefeliciteerd
Bij een prille zwangerschap kan je aan de sterkte/dikte van de tweede streep niet afmeten of het een tweeling is. Pas vanaf 6 weken ga je grote verschillen in hoeveelheid hcg zien bij tweeling tov een eenling. (Ik heb een tweeling en testte op dag 29 -bij gemiddelde cyclus van 28 dagen- licht positief dus het zegt echt niks.)
was met ochtendurine en binnen 3 minuten zichbare streep. Nou ik hoop eerlijk gezegd geen 2ling.. hihi
Ik heb acht dagen voor NOD positief gehad en op de echo dinsdag zagen we er toch echt maar eentje. Dus ik heb gewoon vroeg de eisprong gehad. Waarschijnlijk jij dus ook..
Hier 6 dagen voor NOD een positieve test gehad. Zelfs een digitale! Het kan prima. Ik kreeg geen tweeling hoor Was er stiekem eerst wel bang voor omdat ik zo snel positief testte. Mijn innesteling was ook niet eerder want op de echo klopte het precies met termijn. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!! Wat ik me afvraag, hoeveel dagen na ei testte jullie positief? Want aantal dagen voor NOD zegt niet zoveel, want je kunt je ei inderdaad eerder hebben gehad waardoor je je NOD eigenlijk niet precies weet??
Volgens mijn grafiek zou ik me ei op 1 feb hebben gehad dus een week na me ei positief. Maar dat lijkt me nogal stug.