Wat ben ik blij!! Ik heb mijn opleiding af kunnen ronden ondanks mijn zwangerschap.. Ik doe/deed een opleiding tot kok en had vandaag mijn praktijkexamen.. Het was echt mega zwaar maar ik heb het gelukkig gehaald.. Ik weet dat ik het in een "normale situatie" beter had kunnen doen.. Ik kon het nu maar moeilijk bijbenen en lig nu ook totaal gebroken op de bank.. Maar ik heb het gelukkig gehaald!! Ik ben echt mega blij en opgelucht dat ik niet meer hoef te stressen voor school en nu zonder verdere examenstress kan genieten van de laatste weken van mn zwangerschap!!! Sorry, wou dit gewoon even met iedereen delen
Gefeliciteerd! En heel herkenbaar, ik had uiteindelijk mijn diploma uitreiking een dag voor mijn bevalling begon dus toen ik idd een aantal weken voor m'n bevalling hoorde dat ik geslaagd was was ik denk ik net zo blij. Kan het me helemaal voorstellen heerlijk!
Gefeliciteeeerd !! Pittig he? Ik was 32 weken zwanger toen ik mijn diploma haalde.. Nu lekker op de bank blijven liggen en genieten !!