Hallo, ik heb net deze site ondekt en vind het leuk dat jullie elkaar steunen en raad geven. Ik heb zelf een miskraam achter de rug en ben nu na 7 maand opnieuw zwanger. Hopelijk gaat alles nu goed want de vrees zit er wel een beetje in ( een beetje veel). Ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger en beleef nu alles dag per dag. Ik sta meer onder controle en ga ook iets vroegen naar de gynecoloog gaan. Ik vind het leuk om mee te leven met jullie en samen die mooie periode te beleven. Vele groetjes, Evelyne
Hallo... Gefeliciteerd! Ik ben nu ook weer zwanger. Ik heb op 8 juli een mk gehad.. en ik ben gelijk na de eerste hormonen kuur weer zwanger geworden... maar begrijp helemaal wat je bedoeld.. Doe het rustig aan ... waarschijnlijk zijn we ongeveer gelijk zwanger TOI TOI Liefs Gitje
Gefeliciteerd meid. Hopelijk groeit ook het vertrouwen in de zwangerschap met de dag en gaat het helemaal goed.
Alvast bedankt voor jullie reactie, dit is gewoon super, dit forum zal een grote steun zijn, daar ben ik nu al zeker van. En Gitje, wij zijn inderdaad ongeveer gelijk zwanger. Ik hoop dat alles goed gaat met u, en we volgen elkaar wel zekers, groetjes
ja ja het komt allemaal goed met ons. We moeten ons niet zo druk gaan maken al is het soms moeilijk... maar ik voel me supers moet ik zeggen en dat wil ik graag zou houden Ik hou je in de gaten ok. Liefs Gitje
Hey, Gitje wat is het onderwerp van jou, zodat ik eens kan piepen op uw deeltje in het forum, of zie je het als ik reageer. Ik voel me ook goed, alhoewel ik veel last heb van buikpijn, denk nog altijd dat ik ongetseld zal worden. Die pijnen horen een blijkbaar bij, dat had ik wel veel minder de eerste keer. Groetjes
Hoi Hoi, Je ziet onder mijn naam links zie je berichten staan.. als je daar op klikt zie je een beetje wat ik allemaal te vertellen heb. Zelf heb ik nog niet vee lberichten of onderwerpen geplaatst. Wel eentje met inwendige echo etc. Maar ik lees vooral berichten van andere en als ik denk hey daar heb ik ook last van of wil ik ook iets meer over weten.. ik heb zelf ook wel een beetje last van steekjes her en der, maar niet echt dat ik buikpijn heb. Ik merkte altijd dat ik ongesteld moest worden dat ik diaree had, en dat heb ik nu dus niet.. integendeel het word heel moeilijk hahaha maar ja ik eet gewoon veel vezels.. en dan komt het wel iet sbeter op gang.. het is de natuur en die moeten we de gang maar laten gaan niet waar ;0)
gefeliciteerd! Ik weet hoe het voelt, heb zelf in april een mk gehad en ben nu ook pril zwanger, ook ik ben erg onzeker. Probeer er toch van te genieten meis! gr patje.
gefeliciteerd! ennuh in het topic van de juni mama's allemaal meiden die net zover zijn als jij. Geniet ervan!
Gefeliciteerd en geniet ervan! Waar staat eigenlijk dat juni topic daar hoor ik ook bij zie alleen een juni topic 2006