ik heb een vraagje over bh s ik ben naar de premetal ge weest en was ok op zoek naar een bh er waren alleen bh s zonder bugels is dat met een reden dat vroeg ik me af groetjes
Volgens mij was dat beter voor de melkklieren. Moet ook wel zeggen dat ik beugels zelf echt niet lekker meer vind zitten! Maar dat is voor iedereen weer anders denk ik...
Ik heb een zwangerschapsbh gekocht bij de Hema. Ook zonder beugels, normaal draag ik altijd met beugels. Maar hij zit toch wel erg comfortabel
Ik heb die ook van de Hema, drie stuks en draag bijna nooit meer andere. Voor mij zitten beugels ook niet meer perfect, heb liever zonder nu. Alleen jammer dat die van de Hema zo'n brede bandjes hebben. Normaal niet zo erg, maar nu de tijd van spaghettibandjes weer komt, zijn ze niet zo handig... Succes met kopen!
Ik heb gelijk voedingsbh's gekocht want die zijn wat steviger. Ik zie dat je 15 weken bent probeer nog even te wachten met kopen wat ze kunnen nog groeien, bij mij zijn ze 2 maten gegroeid. En de groei stopte bij de 21ste week.
Ik had door snelle groei maar vooral zwaar gevoel juist al vanaf ca. week 9/10 echt een zwangerschapsbeha nodig. Nu groeien ze al ruim 10 weken niet meer en die van mij rekten goed mee en zitten nog heerlijk. Zal bij iedereen dus wel anders zijn. nu 1 cupmaat erbij hier.
BeugelBH's klemmen de melkklieren af. Niet meer dragen dus. Ik had al snel een zwangeschapsBH nodig en ging van A/B direct naar C!
Hunkemoller: 3 halen 2 betalen. Jammer dat ik nou nog m'n eigen bh's pas. Alhoewel ze wel beginnen te klemmen, heb het kant in m'n vel staan aan het einde van de dag. Linda
Ik heb ook al beugelloze beha's moeten kopen. Ik had er zo'n last van en ik heb alleen maar beugelbeha's (behalve m'n sportbeha). Bij de Hunkemoller waar ik was hadden ze alleen een voedingsbeha in mijn maat (maar die zit wel prima) en bij een andere lingeriezaak heb ik een gewone beha zonder beugel gekocht.
Uit 'Veilig zwanger' (Croon & Smulders): "Je hoort vaak zeggen dat een beugelbeha taboe zou zijn, omdat die de melkklieren zou afremmen, maar dat is een fabeltje". Juist bij zware borsten kan een beugelbeha extra ondersteuning bieden. Lijkt mij dat je vooral moet zorgen voor een beha die confortabel zit en goede ondersteuning biedt. Als er een beugel in je borst port, zit het natuurlijk niet lekker ...
heb bij mij vorige twee zwangerschappen ook een voedings bh met beugel gedragen. en de borstvoeding verliep prima (11 mdn gevoed) Zegt niets over het teruglopen. Als je maar een goed zittende bh koopt die niet knelt. Laat je goed voorlichten in een lingeriezaak.
ik draag juist een meegroei BH met een beugel. ik ben van een C naar ruime D gegaan. maar ik zweer bij beugels!
ik heb nog een hele tijd beugelbeha's gedragen. Pas sinds week 24 of zo heb ik BH's zonder beugel gekocht. Maar geen speciale zwangerschapsbeha. Ik heb ze van de hema, die zijn iets gewatteerd/verstevigd en dat zit wel zo prettig. Ze zijn niet zo heel groot, maar ik heb zo'n verlengstukje erbij gekocht zodat de omvang wat groter wordt heb nu een cup B aan terwijl ik toch zeker wel C heb nu. Maar het knelt nergens.. Oh ja, waarom ik overgestapt ben is omdat mn buik op een gegeven moment mn borsten bijna raakte en als je dan iets voorover buigt geeft een beugelbeha niet mee, die kan niet 'dubbel vouwen'
Sowieso vind ik het hele bh verhaal best wel een ramp. Het veranderd bij mij om de paar weken, dus ben ik al aan mijn zoveelste maat bh.....meegroei noemen ze dat dan, hihi. Cupmaat groeit niet enorm, maar onderwijdte wel, dus loop ik nu ook met die tussenstukjes (vrij goedkoop bij de HM).