Ooohhh, ik dacht dat ik er geen last meer van had, maar het is enorm teruggekomen die kuitkrampen! Vooral midden in de nacht! Mijn vriendin heeft mij ook steunkousen geadviseerd en voorgeschreven. Ik ga ze zo snel mogelijk halen! Het is nu al vanaf woensdag een continue zeurende spierpijn in beide kuiten. In de nacht schiet het er ook in (vriendlief heeft laatst mijn kuiten gerekt midden in de nacht omdat ik geen kant meer op kon, hi hi).
Hoi hoi, ik word ook weer helemaal gek van de kramp... moeten die steunkousen op recept dan? of kan ik ze gewoon in de winkel/apotheek kopen? x
Ik heb nog een tip om (kuit)kramp te stoppen: zodra je het op voelt komen, je tenen naar je toe bewegen en op die manier je spieren aanspannen. Bij mij helpt het supergoed.
hoi ik werk in de zorg en we hebben hier een goed middeltje voor, of t echt is of een fabeltje moet je zelf maar ontdekken maar bij onze clienten werkt t echt! tip: leg een stuk zeep (jaja gewoon een stukje zeep) bij je in bed, op t voeteneind ofzo... het scjijnt echt te werken! je kan t altijd proberen toch? toen we dat bij een aantal clienten hadden gedaan hadden ze sinds dien geen kramp meer gehad
hier ook iemand met heel veel kuitkramp. Wanneer ik lig, en ik mijn benen aanspan, dan voel ik meteen dat ik kramp krijg. Ik heb een tijdje geleden ook op advies van de vk floradix gehaald (overigens niet voor kuitkramp, maar omdat ik zo moe was ofzo) Weet niet meer wat het kostte. Maar het was een megafles, en was maar 4 weken houdbaar geloof ik... enneh... echt nie lekker! Dus ik heb laatst een halve fles weg kunnen gooien omdat het overdatum was, en ik het toch niet zo braaf iedere dag innam als ik van plan was
Ik heb vooral 's avonds kramp waardoor ik vaak wakker word. Ik leg nu zoveel mogelijk mijn benen hoog en af en toe masseert mijn man mijn kuiten.