Wauw eindelijk zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Selina1984, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Na 17 maanden oefenen (helaas al die tijd zonder resultaat) en vanaf juli 2011 de mmm in heb ik eindelijk gisteravond positief getest. Heb vreselijk gehuild en kon het maar niet geloven. Toen nog direct vier andere tests gedaan, die ik gelukkig nog in huis had, en allemaal zijn ze super positief.

Het is natuurlijk nog heel pril en er kan van alles misgaan, maar voel vooral angst na de bevalling. Zijn we er wel klaar voor enz. Ervoor oefenen is toch anders dan nu echt zwanger zijn. Moet wel zeggen dat ik vandaag alweer een stuk rustiger ben.

Zijn er meer die dit kennen?

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gefeliciteerd meis! Geniet er van!!

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Gefeliciteerd Selina. Probeer er sowieso van te genieten!

4. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Dat doe ik ook zeker wel en wordt ook steeds rustiger. Zei vanmorgen tegen mijn vriend dat ik het gevoel van rust heel erg in mij had. Dus dat komt helemaal goed.

5. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Gefeliciteerd !!! geniet er maar heerlijk van

6. siobhanMcG

2 dec 2011
    41
    0
    0
    benzinestation
    soest
    ik ken de angst, het ongeloof, als het na zo lang wachten eindelijk raak is:) ik heb (na aanraden van moeders voor moeders consulent) wat haarspray op de test gespoten en cker tot aan de eerste echo met regelmaat op de test gekeken of het idd waar was wat ik had gezien.

geniet van de bevestiging van je testen :)

7. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Gefeliciteerd! Wat een fijn bericht.

En die angst is heel normaal hoor. En wat de bevalling betreft... Die is nog heeeel ver weg. Nog tijd genoeg om je daar druk over te maken. Voorlopig proberen vertrouwen te krijgen in je lichaam en het kindje wat er in groeit en dan komt het helemaal goed.

8. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    geweldig voor je! en geniet er van!!!

Ik herken je ongeloof wel hoor...wij hebben er destijds ruim 5 jaar over gedaan, waren in bespreking met onze arts voor evt inseminatie zonder hormonen omdat het sperma van mn man wat minder was maar die maand raakte ik eindelijk na zolang spontaan zwanger!!! wat heb ik gehuild van emotie, bevrijding en ontroering!! ik kon t ook moeilijk geloven de eerste weken, maar voelde me zo zwanger gelukkig...hahaha! ik heb steeds gedacht: dit gaat niemand me ooit nog afpakken! nu hebben we een geweldig mannetje van anderhalf en nog kan ik het soms zo moeilijk bevatten als ik hem bij ons in huis rond zie rennen!

duik er helemaal in, voel je heerlijk zwanger en lees alles over zwangerschap, ontwikkeling, koop mooie boeken en think only positive!!!het is zo'n mooie tijd...heel speciaal! top!

9. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    BTW onze (en enige) test was knallend positief en die is nog helemaal in tact na ruim twee jaar...zonder haarspray of wat danook haha!

10. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!

11. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Dank jullie wel.

Over de bevalling maak ik mij niet zo druk. Daar moet je toch doorheen. Ben alleen bang dat het straks een reus van een baby wordt (mijn zus is eerst bevallen van een 9 ponder en haar laatste spruit was bijna 12 pond). Maar ook dat zien we dan wel.

Ben echt zo happy en neem alle kwaaltjes voor lief. Zelfs als ik erg misselijk ben moet ik nog lachen. Heerlijk dat ik de kwaaltjes heb, dan weet je behalve de test ook daardoor dat je zwanger bent.

Ga zeker proberen te genieten!

12. Friemelien

Friemelien Actief lid

21 dec 2011
    155
    1
    18
    Gefeliciteerd! Bij ons heeft het ook een tijdje geduurd en als het dat ineens ECHT zo is.....puh.....was ook echt even wennen hoor. Ik wilde het ook niet geloven & ook gehuild, het was gewoon best even vreemd. Maar geniet ervan, dan doen wij ook:)!

13. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Van harte gefeliciteerd. Wat geweldig voor jullie!

14. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    van harte gefeliciteerd, het is jullie van harte gegund! geniet ervan!!!

15. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Dank jullie wel! :)

Deel Deze Pagina