Ook ik kan eindelijk vertellen dat ik Zwanger ben!!! Het is een heel vreemd idee, het is nog zo pril, maar we hopen dat alles goed mag blijven gaan! Tot nu toe voel ik me gelukkig prima!
Gefeliciteerd Loesje, wat heerlijk voor jullie! Nu maar hopen dat alles goed gaat en lekker genieten!
gefeliciteerd loes! Hoe voel je, je? jij schreef ook mee in het topic "wachtbankje maart" toch? Vruchtbare maand was het daar
Ja, ik schreef idd mee daar! Ik had al gelezen dat er veel op roze zijn gegaan toen, maar ik had niet voor de tweede keer getest, dus wist niet dat ik ook al op roze mocht Nu gelukkig wel! Hoop zo dat alles goed blijft gaan!!! Vind wel erg spannend die eerste weken hoor! Jij ook gefeliciteerd!!! Voel je je ook goed? Ik had vannacht wel beetje last van lage rugpijn.... en nu beetje gevoele linkerborst!
Spannend he de eerste weken! Ik probeer er nu wel van te genieten en er niet mee bezig te zijn dat het eventueel fout zou kunnen gaan. Mocht dat zo zijn dan zien we dat op dat moment wel want je kunt er toch niks aan veranderen en anders ben ik zo gestresst de hele tijd..dat kan ook niet goed zijn Ik had de week voor mijn nod veel last van misselijkheid en moeheid maar ik dacht dat ik griep kreeg Sinds ik heb getest heb ik hele zwaar aanvoelende borsten (vooral als mijn bh uitgaat) en ook erg veel maagzuur. Heel soms voel ik een vlaag misselijkheid maar dat komt en gaat heel snel dus gelukkig hang ik nog niet boven de wc ja en verder af en toe wat gerommel in mijn buik...denk vnl mijn darmen. Wat fijn dat jij nog niet zoveel klachtjes hebt! Hoewel die rugpijn me ook niet heel fijn lijken! Heb je al naar de verloskundige gebeld? Geniet ervan hoor!
Nou, die rugpijn heel de dag niet meer gevoeld, dus hopelijk ook vannacht niet meer Nee, ik heb nog geen verloskundige gebeld! Jij? Ik denk dat ik daar aanstaande vrijdag even voor ga zitten, dan ben ik vrij en kan ik er rustig naar kijken, ben ik nog vroeg zat, dus....