Hoi! Ik heb een hele regelmatige cyclus. Precies 28 dagen en ik ben een jaar gestopt met de pil. Dit is ronde 11 voor mij. Mijn laatste menstruatie begon op 8 januari. Ik ben dus nu 2 dagen over tijd. Gister een test gedaan. Healthypharm.. die gelijk binnen de tijd een licht maar wel blauw lijntje aangaf. Hij is opzich goed te zien maar niet op de foto te krijgen. Vandaag opnieuw getest en deze x weer hetzelfde verhaal alleen nu is het strewpjw dunner dan de testlijn. Alsof die alleen links gedrukt heeft. Hij is duidelijk dezelfde kleur blauw. Hierbij wat foto's. De eerste foto is van beide testen. Bovenste gister en onderste vandaag. Heb hen even flink bewerkt zodat jullie zien wat ik hier zie. Tweede foto van de test van vandaag. In het echt loopt het lijntje helemaal door! Op de foto niet helemaal. Wat denken jullie en wat is jullie ervaring met deze testen? Liefs, kellyy
Ik vind het altijd zo moeilijk om een blauwe lijn op de foto te zien..maar ik geloof dat ik hem zie. Morgen nog een keer en dan zou hij duidelijker moeten zijn, of je koopt een test die wat gevoeliger is. Bijv kv2v5 of predictor early
pennenstreepjes zijn eigenlijk altijd negatief. En als je licht achter een test houdt en dan streepjes ziet zie je altijd een lijntje omdat dat de plek is waar het streepje moet komen te staan. Dus voor nu vindt ik de linker foto ook negatief. Heb je ook een foto van de test van gisteren, maar dan een normale foto?
Ik heb er geen licht achter gehouden want je ziet hem IRL beter als je hem normaal bekijkt. Alleen om hem op de foto te krijgen heb ik het in allerlei bochten gewrongen haha. Ik heb wel een foto van die van gister maar je moet heeeel goed kijken. Nogmaals, in het echt zie je hem wel gewoon.
Ik zie het streepje zonder te turen! Ik ben verder niet bekend met deze testen. Maar ik vind het er positief uitzien. Doe anders morgenochtend eentje van een ander merk voor de zekerheid
Ik zie hem ook maar heb geen vertrouwen in testen met glad/glimmend papier waar de streepjes tevoorschijn komen, die hebben de probleem valse streepjes te geven. Als het positief is zou de test morgen wel wat donkerder moeten zijn, spannend!
Bedankt voor de reacties! Hoe bedoel je glad papier? Kan het niet zijn dat die morgen nog steeds licht is. Ik maak (mocht het zo zijn) denk ik langzaam hcg aan. Tenminste, weinig symptomen verder. Alleen normaal voor menstruatie heb ik heel veel last van dingen die ik nu totaal niet heb of anders zijn. Daardoor heb ik hoop.
ja doordat de foto's verkleind worden door ZP gaat de kwaliteit idd erg achteruit bij dit soort streepjes! Op die laatste foto zie ik idd een streepje die even breed is als de controlestreep. Maar kan de kleur niet zo goed beoordelen. Heb je ook iets bijgehouden over wanneer je eisprong was? Want als je 2 dagen over tijd bent vind ik het nog wel heel heel licht.
Nou, het enige wat ik weet is dat ik op maandag 18 januari een follikel had van 12 mm.. misschien kunnen jullie mij meer vertellen over wanneer dan (ongeveer) de eisprong was.
helaas kunnen we dan niet beoordelen wanneer je eitje gesprongen is. Hangt af van hoe snel het eitje gegroeid is en tot hoever het eitje door is gegroeid
Nou glad papier bedoel ik mee, dat glimmende net fotopapier.. volgens mij heeft deze test dat en de kruidvat early.. maar hoef natuurlijk niet vals positief te zijn Nee hij hoeft morgen niet stukke donkerder te zijn maar als je hem naast fie van vandaag legt,zou hij wel iets opgelopen moeten zijn of je hebt wat meer gedronken of geplast van tevore dan ook niet natuurlijk..ben benieuwd
Ik vind m er positief uit zien! Ik heb deze test gedaan toen ik een weekendje weg was.. Hetzelfde resultaat als jij, maar ik had al lichte streepjes op nog een ander merk, dus ik wist dat ik zwanger was. Dus ik denk positief!
Wauw dat geeft me een beetje hoop! Had jij de healthypharm met roze dop en blauwe streepjes? Ik zie overal alleen maar roze streepjes. Het is zo lastig. Menstruatiepijnen heb ik ook maar die komen, gaan weer een paar uur en komen weer.. zo onzeker word je daar van!
Spannend he? Ik weet niet meer of het een roze dop was.. wel blauwe streepjes. Ik zal ff kijken of ik nog een foto heb.
Oh ja ik denk dat ie precies hetzelfde was kwa streep als die van mij! Ik zie hem wel namelijk.. welke testen had je eerder gedaan? En warej die duidelijker?