Whaaahhh ik word er gek van!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bubbletje, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubbletje

    bubbletje Lid

    23 sep 2006
    71
    0
    0
    hoi allemaal,

    Ik heb net weer een test gedaan, maar helaas negatief :cry:

    Ik zit vandaag op dag 38 en mijn laatste cyclys was 31 dagen. Daarvoor was het een beetje een rotzooitje maar ja dat is door mijn miskraam gekomen denk ik zo, zie maar onderaan dit bericht hoe het verloop van mijn cyclussen was voor en na mijn miskraam.

    Toen ik de vorige keer zwanger was heb ik voor het eerst positief getest op dag 39, dus ik hou nog klein beetje hoop dat ik nog een kansje heb als ik nog even wacht....
    Het kan deze ronde namelijk ook weer zo zijn dat ik op mijn oude cyclus van 34 dagen zit, maar kun je dan de volgende dag (morgen dus op dag 39) wel in ene positief testen of kan ik beter weer paar dagen wachten? (ik had nu totaal geen streep, ook geen vaag lijntje ofzo... :( )
     
  2. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou een paar dagen wachten ... of nee dat adviseer ik, ik weet niet of ik het zou kunnen. Ik had ook rare cycli (zie onder banner) en heb ook pas na NOD positief getest (een dag of drie). Maar achteraf gezien was dat niet mijn echte NOD. Ik had gewoon niet hele regelmatige cycli ...

    Dus ik hoop dat je over een paar dagen wel positief test en mocht je toch ongesteld worden, zou je kunnen gaan tempen. Geeft meer inzicht in je lichaam - ik vond het erg prettig.
     

Deel Deze Pagina