nou mooie bank zeg ! we zijn nu al een half jaar een bank aan het zoeken en kan er geen 1 vinden ..... ik heb nu de kolder in mijn kop en wil nu vanavond een nieuwe bank en gelijk mee nemen ...... gaat niet lukken zeker ? L.sybje
Wat een prachtige bank, kan me voorstellen dat je er enorm blij mee bent. Af en toe moet een mens een beetje geluk hebben, wat een buitenkansje!
Gefeliciteerd! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik blij ben je bericht te lezen. Het valt mij namelijk op dat heel veel mensen niet meer blij zijn met dit soort kansen! Dat alles bijvoorbeeld nieuw moet zijn! Blij dat je blij bent! Én een hoekbank is inderdaad heerlijk! Je bespaart nog ruimte ook!
Is dat zo? Ik ervaar het in mijn omgeving heel anders, iedereen is hier altijd blij met dit soort mazzeltjes hoor! Het hoeft hier in mijn omgeving echt niet allemaal nieuw te zijn. Wij waren ook heel erg blij met een mazzeltje bij een hele leuke babykamer, tweedehands. En wij zouden een nieuwe nog wel heel makkelijk kunnen betalen ook. Maar we hebben het steeds over onze babykamer die een tweede kans gekregen heeft. Ik vind het een heel erg mooie bank, en hoop dat je er veel plezier van zal hebben!