Hi Meiden, Ik zit hier nu.. thuis.. met een zwangerschapstest voor me neus.. Wat zal ik doen.. ?? Testen of niet?? Normaal wordt ik tussen de 25 en 27 dgn ongi, en vandaag zit ik op de 27ste dag en nog niet ongi, zelfs nog geen tekenen van.. Afgelopen paar dagen wel wat kleine krampjes gehad maar zijn weer weggeebt.. Normaal heb ik dit niet, en wanneer ik ongi moet worden heb ik het altijd ijskoud.. Whaah, ik durf niet.. bang voor een negatieve test... Hellup... Grtz. Linnieke
Ja gewoon doen meid, weet je in ieder geval iets meer...voor zover. Ik heb gister de test gedaan..helaas negatief. groetjes layla
Ja ik zou het ook doen, het geeft je anders toch geen rust vandaag. En je zit op je nod dus... Wel even de uitslag laten weten he! Ik ben benieuwd
Yaah, ik wil hem ook doen, maar nu hoef ik dus niet te piesen.. Ik moet altijd piesen en nu.. nu het moet.. hoef ik niet.. Nondeknetter.. Net vriendlief heel leuk wakker gemaakt.. Heb een test voor zijn ogen gehouden en verteld dat ik wil gaan testen. haha.. hij is nog nooit zo snel wakker geworden als vandaag..
Spannend hoor, succes met je test. En niet te veel gaan drinken nu he, om maar te kunnen plassen.. want dan wordt je plas zo verdund dat het misschien te dun is om te testen.