Hallo dames Ik heb een vraagje,Ik heb zoals jullie aan mijn banner kunnen zien.Dat ik deze week mij eisprong zou moeten hebben.Nu hebben mijn man en ikke afglopen dagen zaols vrijdag en maandag flink aan de hobby geweest,hahaha Sinds een dag of 2 zijn mijn tepels erg gevoelig maar ook daar rond omheen is gevoelig.Ik moet pas 25-11 de menstruatie krijgen.Nu voelde ik vrijdag en woensdag een krampachtig gevoel in mij buik.Net alsof je ongestelt moet worden.Heb ik nu 2keer een eisprong gehad of is dat wat anders geweest!!!Weten jullie daar iets van??? Groetjes
Voor zover ik weet, kan je maar 1x per cyclus een eisprong krijgen. Het meest waarschijnlijk is dat je eerst je eisprong hebt gevoeld en de 2e keer een innesteling. Dit gebeurt zo'n 5 dagen na de bevruchting. Bij jou was het de 1e keer vrijdag.(eisprong) Woensdag was het de 2e keer. (innesteling) Dit was in dit geval dan ook 5 dagen later. Dus in theorie kan het zo zijn dat je beide hebt gevoeld. Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn en was het wel wat anders. Maar ik hoop van wel! Succes, Groetjes Gwen
Ik weet niet hoe lang je vorige cyclussen zijn geweest maar als dit standaard 31 was zoals je banner dan lijkt het me de ovulatie. Als het ook geregeld korter is of de 31 pas je eerste cyclus was dan kan het zeker ook al de innesteling geweest zijn. Dat je nu al iets voelt van het evt zwanger zijn lijkt me niet. Succes ermee!