Nog geen nieuws!? Jezus zeg.. waarom open je dan in hemelsnaam dit onderwerp?! Zit wij hier voor de kat z'n k*t
Nog steeds niet? Hahahahaha.... dit is echt lachen. 19 pagina's volgeschreven maar van de TS geen spoor meer te bekennen.
nou mooi is dat zeg! Dan open je een topic en dan kom je niet de uitslag vertellen Wij zaten helemaal in spanning en waren nieuwsgierig. Ik moet zeggen dat mijn nieuwsgierigheid een beetje weg is....hier snap ik echt niks van! Sorry! Begin dan ook geen topic.....maar het was wel een leuke tijd verdrijf hahahaha we hebben met ze allen aardig wat afgekletst
Nou ik heb gekookt de kinderen zijn al in bad geweest en hebben de pymama aan. En volgens mij komt ze niet meer terug
he meiden wel even bedenken dat het mischien wel negatief nieuws is, maar ik wil het ook wel weten nu eigenlijk. Hoop dat de test gewoon positief is!!!
Nou ik weet ondertussen alles over de zwangerschap v/e poes.. en nu nog geen nieuws?? Dames, Poezen kunnen door meerdere katers gedekt worden tijdens krolsheid en dus ook van meerdere katers tegelijk zwanger zijn. Verder bestaat er dus geen zw-test voor poezen. Wel gelezen over mensen die een zw-test bij hun poes hebben gedaan Maar dat was met een predictor.. And we all know about that thing Iemand had het ook met een clear bleu test gedaan en die was nega (goh!) Mocht je nog afvragen 'hoe een plasje te verkrijgen van een poes', als tip werd dit gegeven; plastic zak in de kattebak doen, dan maar hopen dat ze plast, en dan met een spuitje dit opzuigen.. Hahaha tot zo ver het zwangerepoezennieuws!! Liefs Gwen
ooo! dat is net zo dat een man positief kon testen met een bepaalde zw-schapstest.. (weet niet meer welke.. maar misschien dezelfde)
hahahaha gwen heb je dat net allemaal opgezocht??? Heb je zelf een poes die misschien zwanger is??? En ik besef me heel goed dat het ook selcht nieuws zou kunnen zijn, maar toch niet zo slecht dat ze niet eens meer ven komt??? Of ligt dat aan mij??? Ik bedoel als ik vanmiddag getest had hadden jullie het al lang geweten ook al was de test nega...maarja wie ben ik
Pffffffffffff 84.000 pagina's zitten doorlezen en dan weet ik het nog niet Wel verschrikkelijk gelachen om jullie bromvlieg-katten-urine-opvang-verhalen! Onze katten hebben van de zomer ook allebei een nestje gehad... Was zoooooooo schattig. Deze hebben we gehouden, ze heet Kwaak!! Dus nu hebben we er vier Ohja, m'n man staat ook op de foto (met beetje evil 'oh my god, nog een kat' blik in z'n ogen). Die hou ik voorlopig dus ook maar... Liefs Lara
ik dacht ik moet nog ff kijken ,maar nog steeds niks zeg ...ik word er alleen maar nieuwschieriger naar .. ik hoop echt dat die positief is ...
zo ook ik was schiewnierig wat de uitslag zou zijn.. Maar denk dat het niet goed is.. meis we leven met je mee.. wat ik trouwens wel lachen vind hoe nieuwsgierig we hier zijn zeg .. lol.. liefs yippie
Hihihihi, ja en 2 was echt het maximale wat'ie wilde. Nu moet ik beloven dat het bij 4 blijft .... We zullen zien, Kwakertje is trouwens wel een schatje! Ligt de hele nacht onder het dekbed strak tegen m'n been aan. Gaat onder kussentjes op de bank liggen, onder kranten op de mat enz... Achja je moet wat als je op een testresultaat wacht hé!! Ben je trouwens aan het volgen in het andere topic. Wat SUPER dat je dat allemaal wil doen zeg!!! Weer even ontopic... heeft ze ook niet ergens anders gepost in de tussentijd?? Liefs Lara
Wat heeft Kwaak mooie blauw ogen. Mooie glimlach ook Glapje glapje Maar zonder gekheid echt een desillusie dat we nu om 20.00 uur nog niet weten hoe Linneke wel of niet zwanger is. Hoe kan ze ons dit aandoen??!?!?! Bedacht me net dat het ook een grap zou zijn als er een of andere man, die zich irriteert aan dit forum, ook wel een nep bericht heeft kunnen plaatsen. En hij maar in zn vuistje lachen
gossie, ik snel die rottige aardappels naar binnen gewerkt en hier weer kijken nog niks......nou dan maar ff op mn gemak verder herkauwen