Ik heb het wel gehad.. dat ik er achter kwam dat iemand zwanger was.. dus ik zeg dat moest wel mijn mond houden vreemd En wel eens iemand anders die beroep en dergelijke had neergezet en dat met de schrijfstijl had ik door wie het was. niet dat ze dat weet hoor
Whahahahahaha dit is echt te lollig voor woorden hahahaha dan voel je je ook niet meer op je gemak denk ik hahaha Ooohhhh 1 ding is zeker morgen heb ik SPIERPIJN in me buik!! Hahahaha
dat lijkt me zo *** als je iemand herkent of herkent wordt...Ik zou echt niet weten waar ik het zoeken moest dan daarom ben ik ook heel bang met dingen erop zetten over mijzelf, vriend, etc....
Wat erg en vervelend zeg!!! Gelukkig dat het goed afgelopen is! Slaap lekker en rust lekker uit meis! Succes en sterkte ook voor je vriend/man! Dikke knuf
oh meiden ik moet dit echt even met jullie delen whahahahahaha even verder over mijn katten, rennen ze achter elkaar waardoor dr 1 giga hard tegen een raam aan rent whahahahahaha zijn hele afdruk staat op het raam whahahahahaha mijn avond kan niet meer stuk!!! oh jezus de tranen staan in me ogen hahahaha
Hallo allemaal, We hebben dus nog steeds geen antwoord?! Verschrikkelijk, 27 pagina's Ik volg het al vanaf dat ze het geopend heeft en wacht ook op antwoord . Potverdorie! Nou mooi topic om verder in te ouwehoeren!
jeeetje heb net ook alle 27 pagina's gelezen.... pfffffffff wel super melige berichten maar jammer dat er nog geen antwoord is...
och gerem arme kat! Nee heb nooit iemand herkent hier...zou ook niet weten wat ik zou doen eigenlijk... Maarre...TS heeft zeker internetstoring ofzo? x
nee helaas nog geen antwoord....ik wil het ook wel heel graag weten nu.....!!! Waar is muis gebleven trouwens????
trouwens...bij de lounge is een topic met wie je kent ofzoiets... ben echt zóooo A-populair hier!! OMG wordt geen een keer genoemd!hihi
nou die kat is helemaal niet zo zielig hahahaha (ben geen dierenbeul als jullie dat denken ) maar dat ding is ZO dom!! Hahaha Maargoed ik ben bang dat we misschien morgen pas antwoord krijgen of teminste dat hoop ik! Vanavond in ieder geval niet meer denk ik...
oh hahaha op die aflorting had ik zelf ook wel op kunnen komen met logsich nadenken hahaha Maar ik ga gelijk is even kijken ik zag al wel een heel ander grappig topic: wees eens eerlijk ofzo heet die....