Whaah, wat zal ik doen..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linnieke, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hahhahaha ja he... Dit wordt geloof ik bericht nr. 302... Dus me dunkt dat we eraan toe waren... een zwangere poes en een positieve test...

Nu nog die van TS....

2. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    hebben we nog meer positieve plaatjes hier?
    Positieve testen zijn het leukst om te kijken he?!

x

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @wishgirl: Ja maar ik heb niks meer aan die testen ik krijg geen beeb meer hier is fabriek dicht! Er is wel iemand in de familie bezig waar ik op aan het wachten ben:D ik ben zo blij voor ze dat ik al wacht op het telefoontje met ik ben zwanger haha ik leef zo met ze mee:)

4. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    Hihi, wat een reacties.. Maarruh.. ben echt geen man die zich irriteerd aan de forums.

Ik zal jullie uit de lijden verlossen..:p

Helaas... de test was niet positief...
    Heb uiteindelijk toch nog kunnen plassen natuurlijk, maar moest daarna direct weg, en kom nu net pas thuis.. Heb geprobeerd om het hier nog neer te zetten, maar kwam zonder meekijkers niet op het internet..

Wel hardstikke bedankt voor het duimen van jullie ... Kei lief!!

maar goed, voel verder nog steeds niets aankomen.. v/d week maar weer een testje uitvoeren als er niets gebeurt.. al moet ik zeggen dat ik de hoop nu wel opgegeven heb.. na die negatieve test.. als ik dan toch niet zwanger ben, dan maar meteeen ongi worden toch??

NOgmaals HELEMaal bedankt meiden.. en SORRY!! voor het niet eerder kunnen reageren!!

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAA daar is ze dan!!!!

Balen dat de test negatief was zeg!! Maar hopelijk van de week beter nieuws!

x

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ach meid dat geeft toch niets... Iedereen werd alleen wat melig van het lange wachten!....

Wat ontzettend k*t dat de test negatief was....

Ben je nu al overtijd dan? of moet dat nog komen?

Succes met dit even verwerken... en als je volgende week nog niets roods hebt zien langskomen gewoon nog een keer testen!!!

KOP OP!!!

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis

wij hebben ook een koophuis maar wij moeten er vanaf we willen iets kopen met 7 slaapkamers. We hebben er eentje gezien die we graag willen maar eerst willen we dit verkopen en aangezien dit niet echt de tijd is:( over een half jaar word hier alles verbouwd: de muren worden eruit gehaald en plafonds...alles compleet nieuw. Alles is wel in goede staat en zo maar we willen het zo opknappen dat we het misschien volgend jaar kwijt komen. Dan ook nieuwe meubeltjes. Ik ga voor de verbouwing alle meubels op internet zetten want ik ben bang dat er wat aan komt...dan kan ik er beter nog wat voor vangen want ze zijn net 3 jaar oud. Ik moet dan wel een hele week met de kids in een hotel gaan zitten ze gaan dan proberen alles in 1 week af te krijgen.

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Eindelijk zeg...

Hopen dat je komende week nog posi test!

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ow wat rot voor je meis:(:(:(

Maare gaan we nu stoppen met de meligheid?:D

10. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    he vervelend zeg. hoop dat de duivels weg blijven en je over een paar dagen alsnog een posi test hebt.

ik vraag me idd ook af of alles hier nu meteen afgelopen is :p
    ik heb dan wel niet HEEL veel gepost, maar wel alles gelezen en me rot gelachen :p ik kon helaas niet heel veel typen, want was met van alles en nog wat bezig, maar steeds ff lezen kon ik best :p

11. Linnieke

Linnieke Actief lid

7 sep 2009
    172
    0
    0
    Zo, ben eindelijk klaar met alle reacties lezen.. Whaah, geweldig.. Normaal ben ik degene die alle pagina`s aan het doorlezen ben of een test nu wel of niet positief is.. ..
    Maar vindt het wel super dat jullie zo met me meeleven!! Helemaal geweldig..

Maar tja, het was gister mijn NOD, zit nu in ronde 6, en iedere ronde zit ik tussen de 25 en 27 dagen.. Dus het zou nu echt moeten komen, maar voel nog niet bekand iets!! Toch maar weer proberen als het niet doorzet v/h weekend, als geloof ik niet zo...
    Meerder meiden pas later positief gestest?? Na NOD en na meerder negatieve testen??

Dag skatjes..

12. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Jammer dat de test nega was. Ik duim voor je dat hij van de week dan als nog super posi is met een mooie dikke tweede streep.
    Slaap lekker.
    Liefs.

13. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    hey linnieke daar ben je dan!!!! wat *** zeg dat de test nega was! Hopen dat je ongie weg blijft en dat je over een paar dagen een mooie streep heb :)
    Dikke knuf

14. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen Linneke,

Gisteren de hele dag op dit forum gekeken maar geen Linneke maar gelukkig ben je ons niet vergeten ;). Jammer dat je nu een negatieve test had maar misschien heb je over een paar dagen wel een hele andere test in je handen.

Liefs...

15. muis26

muis26 Fanatiek lid

whoeeeeeeeehahahaha, net wakker en nu alweer lol!! i loveeeeeeeee this topic :D:D:D whoehahaha

enuhmmmmmm ja ik zou als ik nog zwanger zou moeten worden ook niet zo snel foto's plaatsen hoor, maar ik heb nu mn beeb, en dus ist geen geheim meer hihi.... maar begin nu wel te twijfelen nu ik jullie zo hoor!!! hmmmmmm..... je kan natuurlijk ook al iemands oude berichten lezen..... naja..... wat ook iemand al zei, als iemand het hier leest is die met hetzelfde bezig als ik en dan kan het me niet zoveel schelen. :D

16. muis26

muis26 Fanatiek lid

jeetje mylovely, wat akelig!! hoop dat alles weer goed gaat met haar!!! en hoop dat je heerlijk hebt geslapen!!! knuffel!!

17. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik lag voor pampus op de bank, moe van mezelf hihihihi maar ik ben weer vollop aanwezig hoor JIEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 8)8)8)8)

18. muis26

muis26 Fanatiek lid

whoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehahahahahahoooohohohohohoho
    ohhh diees leukkkkkk die ga ik onthouden!!!! wat hebben mensen toch als iemand jong zwanger wordt!! ik heb maar 1 idee, ze zijn gewoon jaloers!!!! heerlijk toch, 23 en al 3 kids..... als ik mijn vriend al langer kende was ik ook eerder begonnen :) maar je mag trots zijn dat je het zo jong al zo goed voor elkaar hebt!! wauw :D

19. muis26

muis26 Fanatiek lid

gossie ben ik zo druk met die reacties dat ik helemaal over het hoofd zie dat ze terug is1!!

LINNEKEEEEEE WELKOM THUISSSSSSSSSSSSSSSS we hebben je gemist hihihi wat jammerrrrrrr had het zo gehoopt voor je!!

met welke test heb je getest? kan maar zo zijn dat je nog weinig HCG aanmaakt! ben benieuwd waar je mee hebt getest!!!

kusieeeee

20. Alita

Alita Niet meer actief

aahh jammer lineke, maar het kan nog he...

Deel Deze Pagina