DEFQON is HET feestje van t jaar maar euhm goedemorgen meiden t gaat nog lekker verder hier zo te zien enne...ik ben ook heel COOL8), want kijk s wat ik durf ! hahahahaha
hihihihihi leuk die fotos!!!! leuke mannen hoor!!! die van mij staat er alleen niet zo snugger op whoehahahaha
Jammer Linnieke!!! Hoop stiekem voor je dat je toch nog over paar dagen positief zal testen. Als dat nu niet het geval is dan laat de duiveltjes maar komen.... of niet dan!? Want dan kun je tenminste door naar de volgende ronde. Succes en we horen het wel weer. Hier is het voor mij/ons afwachten nu... Kan de 24e testen! Pfff... dat wachten is echt moeilijk hè. Succes aan alle dames hier en mooie dag! Con
Hahaha die van mij wel zeker, dat scheelt.... Energy is ook een lief poesje!!! Had eigenlijk verwacht dat de poes van adhd Muis zo zou heten Jeeeeeeeeeeej, Mendie, nog een leuke vent hier op't forum! Vindt'ie het niet erg, of is't een wat niet weet wat niet deert dingetje?
Pfff nee idd, dat geloof ik dat je daar niet vrolijk van word!! Ach ja het was ook te mooi om waar te zijn om in de 3e ronde al zwanger te raken... maar ik hoop niet dat ik deze maand ongi oversla ofzo... pfff
hahaha t is een wat niet weet wat niet deer dingetje idd...ssssttttt ah nee hoor hij vind dat helemaal niet erg. ik zit de hele tijd te denken om nog een foto te plaatsen, maar die is best euhm tja.... ben een beetje bang dat jullie dan een verkeerd beeld van mij krijgen. ik sta er namelijk ook op. maar die foto van mij moest zo gemaakt worden en t is dus niet dat ik altijd zo erbij sta en zo ben maar ik vind m zelf wel stoer. dilemma dilemma hihi
whoehahahaha adhd... neeee ik ben smorgens juist heeeeel sloooooommmmmmm (echt echt echt) ben alleen nu heel vrolijk, kweet ook niet goed waarom...... en dat terwijl ik net een hele boze mail heb gestuurd naar een vriendin dat ik er klaar mee ben!!! grrrrrrrrrrrrrrrr ach dit is gewoon een lekkere uitlaatklep hier, voor de dagelijkse beslommeringen. oeehhh volgens mij hoor ik sam boven, tijd voor het ' ik-smeer-alles-onder-de-fruithap' kwartier
oke oke maar niet meteen denken van wat is dat voor bimbo he.. komt ie dan...*durft zelf niet meer te kijken nu naar de reacties*
Hahahaha!! Neejoh, dat is toch een leuke foto, ik zou inderdaad niet zo gaan werken.... hmmm nouja, ligt eraan wat voor werk je doet.... Maar het is zeker wel een mooie stoere foto hoor!!! Hier ook even mijn anonimiteit verzieken... gemaakt door leerling uit m'n klas....
oelaaalaaaa wat een bimboooooo hyihihihihi nee hoor! mooie foto toch? enuuhh , joh, niet voor t dagelijks leven? ik ga elke dag zo naar de buurtsuper hhhhhhhhhhhaaaaaaaaaahahahahah